Ina.89 Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Når begynner dere å kjøpe inn babyutstyr? Alt fra klær til kremer og salver og barnevogn?
Kakaoen Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 Jeg er 24 uker og har begynt sånn smått.. Litt klær og stellebord er kjøpt. vogna kommer neste mnd, og etter der begynner innkjøpet for fullt. Vil bli ferdig en liten stund før termin. I tilfelle formen blir kjempedårlig
Ele Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 Jeg er i uke 15 nå, og har ikke begynt enda da jeg ikke vet kjønn. MEN jeg har begynt med lister i lange baner, jeg gleder meg så masse! Også har jeg begynt å få oversikt over hva jeg arver av min søsken, greit med alt som kan arves og er brukt av tantebarna! (Selv om jeg helst skulle kjøpt alt nytt, men slik er det ikke for oss dessverre! )
Lisse_01 Skrevet 12. august 2012 #4 Skrevet 12. august 2012 Kjøpte så og si alt i uke 28. Da var jeg på babyshopping i Tyskland
Ccpiah Skrevet 12. august 2012 #5 Skrevet 12. august 2012 Begynte sånn smått etr uke 20, dyrt å handle alt sammtidig. Å er nå i uke 27, å er nesten ferdighandlet. Mn det e fordi at legen hr sagt at jeg konmer til å føde lenge før tia, så er greit å være forbredt..
Ina.89 Skrevet 12. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2012 Kjøpte så og si alt i uke 28. Da var jeg på babyshopping i Tyskland Hvordan er det med prisene på babyshop i tyskland? Er det noe billigere enn her i norge? ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå