Hannepålandet Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Tenkte ta en ultralyd i Bergen når jeg kommer til uke 8. Hvor bør jeg dra og hva koster det? Er det lang ventetid?
Sydamen Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 Jeg var på AlfaHelse på Bryggen i uke 12, de tar ikke i mot før. De har også åpningstider på ettermiddag/kveld så man slipper å ta fri fra jobb etc. Kostet 750 kr, litt mer siden vi var der om kvelden. Veldig hyggelig lege! http://www.alfahelse.no/allmenn-praksis.html Mener å ha hørt at Aleris i Marken tilbyr UL så tidlig, litt dyrere.
På vei igjen <3 Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 Sentrumslegene har jeg vært hos. Utrolig koselig mann. Kostet rundt 1000, men det er så absolutt verdt hver krone De har også åpningstider på kvelden, og nesten ingen ventetid.
dakota25 Skrevet 13. august 2012 #4 Skrevet 13. august 2012 Du får også tidlig UL på Volvat, men prisen er den samme som hos Sentrumslegene. Jeg går hos Bjerknes på Nesttun og betaler 350,- eller noe der omkring. (skal dit idag!!!) Men aner ikke om han tar inn folk som ikke allerede er pasienter hos ham. Det kan jo være verdt å ringe og høre? Ellers finnes det to gyn i Nygårdsgaten som tar samme pris som han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå