Gå til innhold

Har du en blogg?

Anbefalte innlegg

Hva er din blogg adresse?

Handler den om noe spesielt? :)

Jeg elsker å lese blogger :) Så kanskje det er flere her inne som gjør det :)

Jeg er aktiv blogger :) En fotoblogg og en som er innrettet på et spesielt interesse.

Siden jeg har skrevet mye dagbok ang. dette med prøving og underveis så har jeg funnet ut at jeg skal heller gjøre det til en blogg. Det er rett og slett for at de som står meg nærmeste vet en del om det som skjer og har skjedd. Men siden jeg har en del problemer med å snakke om det, så er det lettere å skrive ned det :) Samt. har alltid hatt lyst å ha en "hverdagsblogg" :)

Den blir foreløbig anonymisert.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143961970-har-du-en-blogg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Eg lagde meg en blogg i forbindelse med hus bygging og bryllup, er ikke en blogg eg absolutt vil vise frem, har ingen peiling på oppsett og sånt! Men ville rett og slett lage den for min egen del og de nærmeste rundt meg som vil følge med! Er som du sier lettere å skrive enn å fortelle alt! Og eg tror det vil bli veldig kjekt å se tilbake på nårhuset står ferdig og bryllup er overstått :) har og veldig lyst å blogge om den forhåpentligvis snart kommende graviditeten!

Siden heter: Anetteogwernershus.blogg.no

Hei :) Eg lagde meg en blogg i forbindelse med hus bygging og bryllup, er ikke en blogg eg absolutt vil vise frem, har ingen peiling på oppsett og sånt! Men ville rett og slett lage den for min egen del og de nærmeste rundt meg som vil følge med! Er som du sier lettere å skrive enn å fortelle alt! Og eg tror det vil bli veldig kjekt å se tilbake på nårhuset står ferdig og bryllup er overstått :) har og veldig lyst å blogge om den forhåpentligvis snart kommende graviditeten! Siden heter: Anetteogwernershus.blogg.no

Du har en kjempe bra blogg! :) Du har herved fått en ny følger :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...