Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne av meg er og gravid, hun har fått bekkenløsning, i da fortale hun meg at hun viste at hun hadde bekkenløsning bak, men nå lurte hun på om hun kunne fått det forran og? Men mitt spørsmål er da, finnes det forskjellige typer bekkenløsning sånn? Vet det kam kjennes forskjellig fra person til person og i forskjellig grad ;-) men kan man få bekkenløsning bare bak eller forran? Bekkenløsning er vel bekkenløsning uansett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tre "fester" hvor man kan få bekkenløsningssmerter fra; symfysen er foran og begge sider bak. Jeg hadde bare bak forrige gang, men fikk plutselig vondt foran i tillegg denne gangen. Går hos manuellterapeut og han sa at foran kan de ikke manipulere,men at jeg kunne sitte på en stol med bena i gulvet og legge knyttneven mellom knærne. Stramme benene mot knyttneven,så kunne det hende at jeg selv klarte å manipulere på plass det som står ute av stilling og gir smerter. For meg virket det!!! Så nå er det bare bak hvor det henger seg opp og jeg trenger hjelp til å flytte på det og få smertene ned på et nivå som kan leves med. Be henne prøve øvelsen,så kanskje hun blir kvitt "frontsmerten" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...