Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vet ikke om det er lov å poste slike innlegg som dette her, men jeg tar sjansen...

Er det noen som har Utrogestan som de ikke trenger lengre, og som kunne tenke seg å selge dem til meg??? Er litt i krise, da klinikken er sommer stengt, og jeg har fått beskjed om å øke dosen endel.

Veldig glad om noen har noe ekstra :-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har egentlig lovt bort de eskene jeg har. Men vet det går ann å få kjøpt på apotek i Norge. Bare å gå til legen å få resept.

Håper det ordner seg for deg. Lykke til :)

Skrevet
Jeg har egentlig lovt bort de eskene jeg har. Men vet det går ann å få kjøpt på apotek i Norge. Bare å gå til legen å få resept. Håper det ordner seg for deg. Lykke til :)

Tusen takk for svaret, timiane :-)

Skrevet

Vær obs på at Utrogestan ikke er et vanlig registrert legemiddel i Norge. Legen må fylle ut et eget skjema for legemidler uten markedsføringstillatelse. Du må nok regne med at apoteket må bestille inn. Det koster nok et god del mer enn du er vant til!

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Er det noen som har bestilt Utrogestan fra klinikk i utlandet??? Er det problemer å få det inn i landet??

Skrevet

Tror ikkr det er noe prøblem. I forrige runde ville Serum sende meg det, og innenfor EøS landene er det lov.

Hvor langt er du kommet nifficat? Hvor har du vært foressten?

Kjenner ei som kjøpte det i Norge, hun fikk det i halve styrken og måtte ta 8 for dag.

Skrevet
Tusen takk for svar :) Er det noen som har bestilt Utrogestan fra klinikk i utlandet??? Er det problemer å få det inn i landet??

Jeg fikk mine medisiner tilswendt fra Tsjekkia. Skal i utgangspunktet være lov, men ble allikevel stoppet i tollen. Etter mange telefoner og oppmøte hos tollvesenet fikk jeg dem ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...