Gå til innhold

På en skala fra en til ti, hvor harry er det med kunstige blomster?

Anbefalte innlegg

Kjøpte noen fine, veldig naturtro liksomblomster på nille idag, som jeg tenker å ha stående i en vase i gangen. Synes faktisk det ble veldig bra, siden de ser så ekte ut og jeg ikke gidder å bruke penger på ekte vare hver uke. Men litt harry er det vel kanskje? :P

Fortsetter under...

Annonse

hehe.. Jeg synes ikke det er spesielt pent hvis man tydelig kan SE at blomstene er kunstige, men disse så utrolig ekte ut og ihvertfall hjemme i gangen vår, siden det er litt dårlig lys akkurat over der vasen står. Så jeg er egentlig godt fornøyd, fine hvite syrinblomster og roser hele året, helt gratis og greit ;)

HI

Jeg har ingen plastblomster, men BURDE hatt det. Eneste jeg klarer å holde liv i, er grønnplanter som trenger vann en gang i mnd. :P Jeg synes ikke det er harry, men heller som mange andre sier ; praktisk!

Solblekede plastblomster er harry.

Så sikkert lurt å ha dem et sted med lite lys....

I utlandet bruker de visst mange kunstige blomster på gravene, men ser ingen som gjør det her til lands.

En plastblomst som ligger ute i flere år vil dessuten se ganske herja ut etter hvert, men det er kanskje en god løsning å ta dem med seg før vinteren kommer.

Annonse

Må si det kommer veldig ann på hvordan og hva igrunn. Vi har ett plastikk tre i stua, den er kjøpt for å dekke i ett stort vindu og siden det er en alergisk mann i huset så er det ikke alt vi kan ha i huset så plastikk var kjekt. Jeg syns det er velig plastikk, men har fått så mange komentarer på at jeg har så grønne fingre siden planta ikke dør og er like fin. Haha...

Har litt plastikk og litt vanlige blomster, må prøve meg frem med hva jeg kan ha her i huset med ekte blomster og planter, så mamma har fått mange plannter og blomster jeg ikke kan ha.

kjøpte noen fine falske roser på home & cottage og med rett vase ble de faktisk veldig fine (har litt vann i vasen i tillegg) og ingen som har sett at de er falske enda :D alle nevner for noen flotte roser jeg har! jeg eier ikke grønne fingre så likså greit med falske.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Kjøpte noen fine, veldig naturtro liksomblomster på nille idag, som jeg tenker å ha stående i en vase i gangen. Synes faktisk det ble veldig bra, siden de ser så ekte ut og jeg ikke gidder å bruke penger på ekte vare hver uke. Men litt harry er det vel kanskje? :P

Har man en mørk gang så er det jo perfekt med f.eks. en kunstig orkide, men, her kommer et stort men; har man det i resten av huset og g¨år automatisk etter fake blomster fremfor ekte- da er det harry med stor H ;)

Jeg har en falsk blomster hengende i taket i stua jeg :P Praktisk siden det er vanskelig å komme til for vanning, og den ser virkelig ekte ut.

Så når de ser helt ekte ut så ser jeg virkelig ikke problemet. Go for it :)

Harry er ikke det største problemet, grusomt tygt og smakløst er være. En ting er blomsterinspirert pynt som helt tydlig ikke er blomster, men ting som gir seg ut for å være noe annet enn de er er ekle.

Har man en mørk gang så er det jo perfekt med f.eks. en kunstig orkide, men, her kommer et stort men; har man det i resten av huset og g¨år automatisk etter fake blomster fremfor ekte- da er det harry med stor H ;)

Enig med du ;)

Derfor har jeg selvfølgelig ekte planter overalt ellers i huset, det er jo det som er det fineste. Men akkurat blomstervasen i gangen synes jeg gjør seg veldig godt med en stor bukett blomster, men å bruke flere hundre kroner på ekte vare hver uke, DET gidder jeg ikke! Derfor blir det fake, så får vi se om folk klarer å se forskjell, det hadde nok ikke jeg gjort med det første :P

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...