Gå til innhold

trenger litt hjelp her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, her er saken:

Første mens etter pilleslutt kom den 9. april.

I mai den 7.

I juni den 9.

I juli den 11.

Når er det den 11. igjen og ikke noe tegn til mens enda. Tok test i går og i dag, men begge negative. Kan jeg være gravid likevel?

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Når skulle du hatt mens da?

Skrevet

Siste mens kom den 11. så i følge hodet mitt, i dag?

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Last ned woman log (gratis app), og legg inn siste datoer for mens, samt når de var ferdige, så har du en kalender som hele tiden forteller deg når den skal komme og når den er ferdig, samt forventet eggløsning ;)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det ser ut som du ligger akkurat på grensen til ikm, hvis du har sykluser på 32-34 dager.

Skrevet

Hei, du må telle uker ikke mnd.... Altså, har du vanlig syklus på 28 dager er det 28 dager fra 1.dag på siste mens til 1.dag på neste mens. Så du kan få den 2 ganger på en mnd. Er den uregelmessig så kontakt lege og be om henvisning til Gyn, greit å sjekke at alt er i orden. Lykke til

Skrevet

Det ser ut som du ligger akkurat på grensen til ikm, hvis du har sykluser på 32-34 dager.

Er liksom litt usikker på hvor lang syklus jeg har da det er spenn mellom ikm dagene mine.

Skrevet

Ser ut som om det er et mønster her, altså at du har ikm igjen den 13. august...

Lykke til :)

Skrevet

Ser ut som om det er et mønster her, altså at du har ikm igjen den 13. august...

Lykke til :)

Æsj... må vel smøre med litt mer tålmodighet da... men kjenner ikke noen tegn på at TR kommer enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...