Gå til innhold

hvor drar man etter dette forumet da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er et forum videre, for baby og småbarns tiden der man kan skrive innlegg som nå.

Jeg har fulgt bim siden 2008, gjennom 3 graviditeter, og tror nå at dette var sistemann som har 2 ukers dag idag! Hip hip hurraa for lillegutt;)

Men hvor blir det av oss som er ferdige med 3 trimester og sitter igjen med verdens deiligste gullklump?

Hadde jo vært morsomt og lærerikt med et oppfølgingsforum, er jo nokk man lurer på når man sitter der som nybakt mamma;)

takk for tiden herinne;) Håper vi kan følges videre som nybakte, men tips til forum for dette mottas altså gjerne;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulere me baby:) da blir det din baby du skal inn på. der finner du forum som passer.

Skrevet

Jeg lurer på om det er et forum videre, for baby og småbarns tiden der man kan skrive innlegg som nå.

Jeg har fulgt bim siden 2008, gjennom 3 graviditeter, og tror nå at dette var sistemann som har 2 ukers dag idag! Hip hip hurraa for lillegutt;)

Men hvor blir det av oss som er ferdige med 3 trimester og sitter igjen med verdens deiligste gullklump?

Hadde jo vært morsomt og lærerikt med et oppfølgingsforum, er jo nokk man lurer på når man sitter der som nybakt mamma;)

takk for tiden herinne;) Håper vi kan følges videre som nybakte, men tips til forum for dette mottas altså gjerne;)

Www.dinbaby.no og forumet barseltiden. Men det er litt stille der, det er litt kjedelig for oss som er vant til litt aktivitet i 3. Trim. forumet. Fødte også for drøye to uker siden, og er stadig innom her og kikker :)

Skrevet

Jeg har lurt litt på det samme ;) håper det blir "bli gravid" igjen, men gubben vil bare ha 1 barn. jaja blir det for ille så får vi henge på kranglesiden hehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...