Blomsterpiken og tullene Skrevet 12. august 2012 #26 Skrevet 12. august 2012 Termin 22. aug her Jeg har hatt mensmurringer til og fra i halvannen uke nå, og imorgen skal jeg ta modningsakupunktur, så er forsiktig optimist på at noe skjer i neste uke Med litt sex så satser vi på at h*n kommer før termin! JA, jeg er litt utålmodig
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 13. august 2012 #27 Skrevet 13. august 2012 Jeg hadde termin den 23. august, men fikk den 8. Vannet gikk den 6. august så da var det ingen vei tilbake... :-P Synes gutten kom for tidlig jeg da...
Samantha Fox Skrevet 13. august 2012 #28 Skrevet 13. august 2012 Eg har termin 27.august og er verken klar eller utålmodig enda. Vi har tatt over nytt hus og det malast på spreng i 1.etg. Så håpa vi klare å komme skikkelig på plass før noko meir skjer. Føler meg i toppform, men har høgt blodtrykk. Veldig kjedelig sidan eg ikkje får gjere så mykje pga det. Skal på kontroll idag og håpar blodtrykket er betre no. Hadde ikkje trudd det skulle vere sånn å vere høggravid, for føle meg verken stor, tung eller sprengt. Hehe
vierto Skrevet 13. august 2012 #29 Skrevet 13. august 2012 UL -terminen er regnet til 23, men ut i fra den dagen jeg ble gravid er terminen 19... Samme det egentlig, babyen kommer når den vil alikevel. Håper det ikke er så lenge til. Lurer på om jeg skal begynne å gå raskt opp og ned trappen hjemme , det kanskje hjelper. Går og kjenner etter om dagen, men regner med at når det skjer noe vet jeg det. Hadde litt blod i urinen på torsdag når jeg var på kontroll. Dette er pga kynnere.. men kan jo håpe at det også kan bety at det skjer noe snart. Lykke til til alle august- mammaer.
Samantha Fox Skrevet 16. august 2012 #30 Skrevet 16. august 2012 I går fekk eg ein nydelig liten gut, 12 dagar før termin!
Gjest Mamma til 1+spire2012<3 Skrevet 16. august 2012 #31 Skrevet 16. august 2012 I går fekk eg ein nydelig liten gut, 12 dagar før termin! Gratulerer!
Gjest Mamma til 1+spire2012<3 Skrevet 16. august 2012 #33 Skrevet 16. august 2012 Prøvde her i går å gå en lang tur med frøkna og sambo, ble en tur på 2,5 timer. Nå angrer jeg bittert på det. Ligger her på sofaen med vondt i bein, bekken, skambein og ribbein samt mangel på søvn og ingen tegn til at fødselen skal starte med det første. Og må syte litt til, for jeg har ingen sjangs til å gå ordentlig, bruker flere minutter bare på å komme meg opp fra sofaen og til badet
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 16. august 2012 #34 Skrevet 16. august 2012 I går fekk eg ein nydelig liten gut, 12 dagar før termin! Gratulerer så masse!
Sabrinalill Skrevet 16. august 2012 #35 Skrevet 16. august 2012 Uff da Det hørtes ikke godt ut....Er du mye over termin nå eller?
Gjest Mamma til 1+spire2012<3 Skrevet 16. august 2012 #36 Skrevet 16. august 2012 Var på kontroll i går og legen var usikker på om terminen har blitt regna feil eller om det har vært vekstavvik. Er det virkelig mulig?? Menstermin har vært og ultermin har vært, er 7 dager over nå. Men hvis termin er blitt regna feil, så har jeg jo fortsatt igjen to uker!! Er sååå lei og trodde jeg skulle bli ferdig snart da..
magnhild81 Skrevet 16. august 2012 #37 Skrevet 16. august 2012 Termin 20 august (ul) menstermin var 12 august men den hoppet vi lett og elegant over, blæhh, hadde i grunnen ikke trodd at det skulle gå sånn, pga en haug med maserier og nedpress, men men lillegutt er nå fortsatt inne i magen og ja jeg er LEI. Er så utrolig heldig å vente nr 4, noe jeg er evig takknemmelig for. Men samtidig med denne graviditeten har denne "herlige" bekkenløsningen min bare blitt verre og verre og nå er jeg heilt invalid (som legen min så fint sa det). Jeg kan ikke gjøre noenting, ikke kjører jeg bil lengere (6 uker siden sist) mannen måtte hentes hjem fra jobb etter bare 2 uker ute og han har nå fått rollen som min personlige slave. Han gjør alt av husarbeid, middagslaging, handling og i disse dagene er han på tilvenning i barnehagen med 2 åringen. Jeg føler meg som verdens verste mamma og kone om dagen, og det er ikke noen god følelse. Kjenner at lillegutt i magen kan få lov å komme snart, så kroppen forhåpentligvis kan begynne å tilbakestille seg, og jeg kan begynne å delta i livene til de små skattene mine igjen, i stedet for å bare være ei som ligger i senga eller på sofaen...
lott`n Skrevet 16. august 2012 #38 Skrevet 16. august 2012 Termin 21. august og utålmodig. Kjenner på hele meg at jeg kommer til å gå over tiden:( Verste med det er mangelen på søvn og at både jeg og babyen bare blir større og større for hver dag som går. Skulle ønske man ikke gikk mer enn 1 uke over tiden.. All medfølelse for de som er over tiden - jeg kan ikke forestile meg hvor kjedelig det er. Lykke til til alle vordende mødre, måtte tiden fly:)
Sabrinalill Skrevet 16. august 2012 #39 Skrevet 16. august 2012 Var på kontroll i går og legen var usikker på om terminen har blitt regna feil eller om det har vært vekstavvik. Er det virkelig mulig?? Menstermin har vært og ultermin har vært, er 7 dager over nå. Men hvis termin er blitt regna feil, så har jeg jo fortsatt igjen to uker!! Er sååå lei og trodde jeg skulle bli ferdig snart da.. Gud så frustrerende det må være Har du fått noen ny time til oppfølging da? Eller må du bare vente? De kan jo ikke bare la deg seile din egen sjø nå da, tenk om det er vekstavvik og ikke terminregnefeil?
lflaten Skrevet 16. august 2012 #40 Skrevet 16. august 2012 Har vært på overtidskontroll i dag(7 dager over ) og da kunne legen fortelle at babyen lå i seteleie!!!!!!! Fy søren å frustrerende, var både hos jordmor og lege sist uke, ene sa at ho var i hode leie festet og andre i hode leie men ikke festet. Er det normalt at en baby på over 3, 5 kg snur seg så seint??? Har sett fram til å føde men er nå bare grinete og vet ikke helt hva jeg skal tenke? Noen med erfaring ?
Gjest Mamma til 1+spire2012<3 Skrevet 16. august 2012 #41 Skrevet 16. august 2012 Var på kontroll i går og legen var usikker på om terminen har blitt regna feil eller om det har vært vekstavvik. Er det virkelig mulig?? Menstermin har vært og ultermin har vært, er 7 dager over nå. Men hvis termin er blitt regna feil, så har jeg jo fortsatt igjen to uker!! Er sååå lei og trodde jeg skulle bli ferdig snart da.. Gud så frustrerende det må være Har du fått noen ny time til oppfølging da? Eller må du bare vente? De kan jo ikke bare la deg seile din egen sjø nå da, tenk om det er vekstavvik og ikke terminregnefeil? Fikk heldigvis ny time med en gang men synes nesten det var litt lenge å vente, spurte om time litt tidligere men var den nærmeste timen som var ledig. Skulle bare ringe hvis jeg merka noe mindre liv inni der, så skulle jeg få komme inn med en gang- men det skulle jo nesten bare mangle.
Sabrinalill Skrevet 16. august 2012 #42 Skrevet 16. august 2012 Var på kontroll i går og legen var usikker på om terminen har blitt regna feil eller om det har vært vekstavvik. Er det virkelig mulig?? Menstermin har vært og ultermin har vært, er 7 dager over nå. Men hvis termin er blitt regna feil, så har jeg jo fortsatt igjen to uker!! Er sååå lei og trodde jeg skulle bli ferdig snart da.. Gud så frustrerende det må være Har du fått noen ny time til oppfølging da? Eller må du bare vente? De kan jo ikke bare la deg seile din egen sjø nå da, tenk om det er vekstavvik og ikke terminregnefeil? Fikk heldigvis ny time med en gang men synes nesten det var litt lenge å vente, spurte om time litt tidligere men var den nærmeste timen som var ledig. Skulle bare ringe hvis jeg merka noe mindre liv inni der, så skulle jeg få komme inn med en gang- men det skulle jo nesten bare mangle. Det er jeg enig i Får håpe ventetid ikke blir så lang allikevel da:)
vierto Skrevet 16. august 2012 #43 Skrevet 16. august 2012 Føler meg så tung om dagen ... og det virker som det blir verre og verre hver dag. Jenta i magen virker som hun har det bra der hun er. Sparker mye. Hodet er ikke festet enda. Nå er det 7 dager igjen til UL- termin.... og jeg kjeder meg! ;P
vierto Skrevet 16. august 2012 #44 Skrevet 16. august 2012 (endret) Har vært på overtidskontroll i dag(7 dager over ) og da kunne legen fortelle at babyen lå i seteleie!!!!!!! Fy søren å frustrerende, var både hos jordmor og lege sist uke, ene sa at ho var i hode leie festet og andre i hode leie men ikke festet. Er det normalt at en baby på over 3, 5 kg snur seg så seint??? Har sett fram til å føde men er nå bare grinete og vet ikke helt hva jeg skal tenke? Noen med erfaring ? Jepp , om ikke hodet er festet kan de noen ganger få til å snu seg. Min sønn gjorde det midten av uke 39 , han var 3,5 kg. Hva skjer med deg nå ? Blir det KS eller vaginal fødsel. Måler de bekkenet lengre eller har de sluttet med det? Masse lykke til Endret 16. august 2012 av vierto
lflaten Skrevet 16. august 2012 #45 Skrevet 16. august 2012 Var på sykehuset i dag, men fikk minimalt med info. Siden jeg hadde født før og ungen var under 4 kg var det ikke noe i veien for å føde vaginalt. Skulle komme igjen på lørdag og bare tenke litt til da? Men vet jo ikke hva jeg skal tenke på egentlig?!??uff var klar for fødsel siden jeg har gått 1 uke over men nå kan det godt vente....
Fridamor Skrevet 16. august 2012 #46 Skrevet 16. august 2012 Har termin nå 20.august og jeg er så lei. Jeg vil ha han ut Nå, jeg! Har vurdert å prøve diverse ting for å sette igang fødselen (sex osv.), men allikevel vil jeg helst at den skal starte av seg selv. Skulle bare ønske lillegutt kunne komme snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå