feelunique Skrevet 11. august 2012 #1 Skrevet 11. august 2012 Jeg har siden uke 16 slitt med vondt i symfysen... Men, de siste to ukene(jeg er 40+5 idag) har det vært sånne kneppe-/knekke-lyder i det.. Spesielt om natta, når det har stivna litt og jeg rører på meg... Lurer på om det er farlig? Er så redd det ikke skal bli som før... Flere som har opplevd det?
Drammensjente Skrevet 11. august 2012 #2 Skrevet 11. august 2012 Ja, opplevde liknende med førstemann. Følte akkurat som om bekkenet låste seg og laget kneppelyder. Det eneste jeg ble plaget med i ettertid var i gymtimene da vi skulle hoppe sidelengs i sirkel og krysse bena vekselsvis (om du skjønner hva jeg mener). Etter et års tid eller noe var jeg helt ok igjen
MammaTilToTette + spire Skrevet 11. august 2012 #3 Skrevet 11. august 2012 Har slitt med smerter i bekkenet siden uke 7 denne gangen og det er blitt verre og verre. Har siden jeg var 25 uker hatt sånne kneppelyder i bekkenet-spesielt på natta eller når jeg har ligget på siden og reiser meg opp igjen. Ikke farlig nei, men ubehagelig er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå