mammas skatter <3 Skrevet 11. august 2012 #1 Skrevet 11. august 2012 føler meg litt småuvell, smakvalm og rar i magen. men liksom ikke noe med babyn. hun virker som koser seg i magen. kan det ha noe med at jeg er trøtt og sliten å får veldig dårlig og lite med sovn?? har også litt synsforstyrrelser. men vet ikke om jeg har burde kjekke synet mitt.vanskelig å lese skrifta fra datan fra litt under 1 meter avstand. å konsentrere synet på tv`n. er 28 uker. nattesøvna blir ikke noe bedre med bekkenproblemer å vokner for hvær gang jeg skal snu å vende på meg.å ikke snakk om marerittene.
Grynet:) Skrevet 11. august 2012 #2 Skrevet 11. august 2012 Hei! Er 28+1 i dag, og har vært småkvalm i ca halvannen uke nå. Sambo og jeg sitter og lurer på om det at babyen presser på innvollene og magesekken kan være grunnen. Jeg har også hatt svimmelhetsfølese de siste dagene. Har helt syke mareritt jeg og, våknet hylende i går natt :/ Jeg har vel ingen konkrete svar til deg, men det er godt å se at jeg ikke er alene.
mammas skatter <3 Skrevet 11. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2012 ja da er en ikke alene da vertfall !
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 11. august 2012 #4 Skrevet 11. august 2012 Ta en sjekk hos legen med urinprøve og blodtrykk? Synsforstyrrelser kan komme av så mangt, men ville ha luftet det med legen, jeg
lilleluli Skrevet 11. august 2012 #5 Skrevet 11. august 2012 sliter med det samme. svimmel, spykvalm pluttselig og uvel.. fikk sjekket alt i går og det er ikke noe galt.. er 28 uker i morgen kan stå i dusjen å plusselig må jeg bare sette meg rett ned ellers ramler jeg om.
MammaTilToTette + spire Skrevet 11. august 2012 #6 Skrevet 11. august 2012 Er snart 33 fullgåtte uker, og har de siste ukene vært kvalm, vondt øverst i magen og til tider svimmel. Det med synet ditt kan skyldes aura(migrene). Det fikk jeg plutselig i forrige svangerskap og har slitt med det siden..
lott`n Skrevet 11. august 2012 #7 Skrevet 11. august 2012 Jeg ville gått til legen og sjekket om det kan være svangerskapsforgiftning. Uansett greit å ha luftet det for legen..
mammas skatter <3 Skrevet 11. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2012 skal på svangerskapskontroll så skal vertfall si det til legen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå