Gå til innhold

Gjør vondt å ikke bli gravid - droppe bim for en stund?

Anbefalte innlegg

Kjenner at det å lese om andre som blir gravide eller har barn, gjør forferdelig vondt. Selv om jeg har fått mye støtte og gode tilbakemeldinger fra mange her inne, tror jeg for en periode at jeg har godt av å ikke være her inne. Kanskje jeg kommer inn rundt ikm.. Vi får se..

Vil så veldig veldig gjerne bli gravid jeg også!

Fortsetter under...

Gjest Løvemusene

Har ramla ut og inn jeg også... det gjør godt med bim-pauser altså!

Men nå har jeg fått så mange "venner" her inne som jeg ønsker å være med på å heie opp osv. så har ikke lyst å stikke igjen nå :)

Gjør det som gjør at du har det best med deg selv, og masse lykke til. Man blir ikke gravid av å stresse, så hvis bim er med på å stresse deg ut så kan det være en god ide med pause....

Har ramla ut og inn jeg også... det gjør godt med bim-pauser altså! Men nå har jeg fått så mange "venner" her inne som jeg ønsker å være med på å heie opp osv. så har ikke lyst å stikke igjen nå :) Gjør det som gjør at du har det best med deg selv, og masse lykke til. Man blir ikke gravid av å stresse, så hvis bim er med på å stresse deg ut så kan det være en god ide med pause....

Signerer denne! :)

Har full forståelse for at du vil ta pause ifra BIM, Du er hjertelig velkommen tilbake!

Gir deg stoooor klem og ønsker deg lykke til videre! :)

Gjør godt med en pause fra bim:) Selv var jeg kjempeivrig her når jeg begynte prøvinga og lurte vel meg selv med å tro at det skulle gå kjempefort. Innså etter 1,5 mnd at dette kunne jo ta tid så jeg lot være å tenke på det, var nesten ikke noe inne på bim og levde livet helt som normalt. Da klaffet det for meg:) Mistet desverre da, men har inntrykk av at å ikke tenke på det er beste tipset:)

Håper det klaffer for deg snart:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...