JessicaDay Skrevet 11. august 2012 #1 Del Skrevet 11. august 2012 Okey. Må bare få skrevet ned dette for har en million tanker svirrende rundt i hodet... Tok min siste p-pille mandag 18. Juni og fikk som vanlig mens torsdag 21. Juni som varte en uke til 27. Juni (slik var det da jeg gikk på pillen) Lørdag 29. Juni - sex. Lørdag 7. Juli - sex. Onsdag 11. Juli - sex. (Tipper dette var rundt eggløsning kanskje) Hadde syklusen min kommet rett inn i 28 dager skulle mensen kommet torsdag 19. Juli. Det gjorde den da ikke. Søndag 22. Juli - sex. Mandag 23. Juli tok jeg en gr.test på ettermiddagen som viste negativt. Fikk mensen i løpet av tirsdagen (24.Juli), den virket som en vanlig mens og varte til 30. Juli. Etter denne mensen begynte vi å prøve mer aktivt, med eggløsningstester og slikt, mest på gøy. Tirsdag 31. Juli - sex. (tok en strimmeltest gr.test som var negativ) Torsdag 2. August: Positiv EL, sex Samme med fredag og lørdag. Hadde sex alle dagene. MEN, på søndag begynte spottingen (brunt og noe rødt innimellom, men liten mengde. Byttet truseinnlegg et par ganger pr dag) Fortsatt positiv EL. Mandag det samme, tok da strimmeltest graviditetstest som viste svakt positiv (kunne se en strek ganske tydelig) tenkte dette ikke var noe egentlig. Tirsdag tok jeg ny EL test for har hørt man er ekstra fruktbar om man spotter litt rundt EL. Hadde sex på tirsdagen også. Kom litt ekstra brunt ut etter sex. MEN torsdag 9. Juli tok jeg en digital gr.test som viste gravid 2-3(!!!!!!!!), til min STORE forbløffelse!!! (betyr da at jeg er 4-5 uker på vei, får det ikke til å stemme, hadde jo mensen 24-30. Juli!!??!!) Og jeg har spottet nå i nesten en uke. Er noe hver dag, innimellom brunt og innimellom litt rødt, men aldri store mengder. Tenker jo automatisk at jeg har mistet/skal miste. Klarer liksom ikke skjønne noe av dette, får det ikke til å stemme overhodet. Beklager at dette ble litt mye, trengte bare å lufte tankene mine litt, da jeg ikke har så mange jeg vil prate med det om enda før jeg vet om jeg er gravid eller har mistet. Setter utrolig pris på alle tanker innspill om noen orker <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143961804-forst%C3%A5-det-den-som-kan/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle <3 Skrevet 11. august 2012 #2 Del Skrevet 11. august 2012 Hei du! Får ikke svart deg på så mye her selv, men husker hvertfall fra min egen graviditet at det kom spotting på papiret i over en uke, Ikke mye, og litt brunaktig husker jeg det var, så jeg også var redd det var noe galt, el at jeg hadde mistet... Fikk time hos en gynekolog som tok ultralyd for å sjekke at det var liv, og da så vi et hjerte slå.. Gynekologen sa det ofte var vanlig med brunaktig utflod, for at kroppen skal si fra seg siste rest.. Dette var vel ikke helt svaret du trengte, men hvertfall den erfaringen jeg hadde med spotting... Uansett Lykke til!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143961804-forst%C3%A5-det-den-som-kan/#findComment-144455244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaDay Skrevet 11. august 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 11. august 2012 Hei du! Får ikke svart deg på så mye her selv, men husker hvertfall fra min egen graviditet at det kom spotting på papiret i over en uke, Ikke mye, og litt brunaktig husker jeg det var, så jeg også var redd det var noe galt, el at jeg hadde mistet... Fikk time hos en gynekolog som tok ultralyd for å sjekke at det var liv, og da så vi et hjerte slå.. Gynekologen sa det ofte var vanlig med brunaktig utflod, for at kroppen skal si fra seg siste rest.. Dette var vel ikke helt svaret du trengte, men hvertfall den erfaringen jeg hadde med spotting... Uansett Lykke til!! Så alt var altså bra? Da er det jo lov å håpe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143961804-forst%C3%A5-det-den-som-kan/#findComment-144455256 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle <3 Skrevet 11. august 2012 #4 Del Skrevet 11. august 2012 Hei du! Får ikke svart deg på så mye her selv, men husker hvertfall fra min egen graviditet at det kom spotting på papiret i over en uke, Ikke mye, og litt brunaktig husker jeg det var, så jeg også var redd det var noe galt, el at jeg hadde mistet... Fikk time hos en gynekolog som tok ultralyd for å sjekke at det var liv, og da så vi et hjerte slå.. Gynekologen sa det ofte var vanlig med brunaktig utflod, for at kroppen skal si fra seg siste rest.. Dette var vel ikke helt svaret du trengte, men hvertfall den erfaringen jeg hadde med spotting... Uansett Lykke til!! Alt var helt normalt ja! Ring legen til mandag du, og fortell situasjonen din, og at du er bekymret.. så du får en time og får sjekket det ut. Vondt å sitte sånn å ikke vite noe. Tror også at så sant testen viste positiv om tors så er du forts gravid Nå er ikke jeg noen lege, men hvis du evt hadde mistet så hadde vel mest sannsynlig mengdene med blod vært mye større, du hadde hatt vondt, og testen hadde ikke vist positiv! (slik jeg tror og tenker hvertfall) Klem Så alt var altså bra? Da er det jo lov å håpe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143961804-forst%C3%A5-det-den-som-kan/#findComment-144455291 Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaDay Skrevet 12. august 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 12. august 2012 Sluttet iallefall å blø/spotte i går Så da får vi se. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143961804-forst%C3%A5-det-den-som-kan/#findComment-144457548 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle <3 Skrevet 12. august 2012 #6 Del Skrevet 12. august 2012 Sluttet iallefall å blø/spotte i går Så da får vi se. Så bra!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143961804-forst%C3%A5-det-den-som-kan/#findComment-144457887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå