Gå til innhold

Naar kommer kvalmen igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter

Jeg er Ca 5+5 paa vei og i uforskammet god form, er jo selvfolgelig glad for det, men med tanke paa at i mine to tidligere svangerskap var jeg ordentlig kvalm og trett blir jeg nesten litt urolig. Har hatt en MA, da var jeg kjempesyk frem til det ble oppdaget i uke 12. Noen andre som har opplevd aa foele seg seg ulikt i ulike svangerskap, eller er det bare for tidlig ennaa?

Beklager at ipaden ikke har norsk tastatur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er bare min første da, men mamma fortalte at hun var dårlig i sine to første svangerskap og frisk som en fisk i de to neste! For henne betydde det dårlig med gutta og frisk med jentene. Hva har du fra før da? :)

Skrevet

Dette er bare min første da, men mamma fortalte at hun var dårlig i sine to første svangerskap og frisk som en fisk i de to neste! For henne betydde det dårlig med gutta og frisk med jentene. Hva har du fra før da? :)

Oi, takk for svar, det var morsomt! Jeg har nemlig to gutter fra foer. Jeg har vaert paa en veldig tidlig UL, det var faktisk to fostersekker, men den ene var bittelitt mindre en den andre saa det kan vaere en vanishing twin. Vet mer til uken.

Lykke til med svangerskapet:-)

Skrevet

Jeg var dårlig med begge mine, gutt og jente, men forskjellen var at hos gutten kom kvalmen en uke før positiv test, og hos jenta i uke 7...har også hatt ma i uke 9, og også den gangen kom kvalmen i uke 7...magefølelsen den gang sa at det var en jente...

Skrevet

Jeg har vært kvalm i alle mine fire svangerskap, to gutter og en jente også denne da :) Kvalmen kommer hos meg ca ved 7 uker, uansett kjønn, og varer hele dagen, med en peak om kvelden...

Skrevet

Er i uke 9. ikke vært kvalm ennå og de aller fleste jeg jobber sammen med sier at de heller ikke var kvalme under graviditeten...

Skrevet

Jeg har jente og gutt fra før. Var aldri kvalm eller kastet opp i de to svangerskapene. Men nå er jeg gravid med nr 3, og har vært kvalm fra uke 5, og kaster opp flere ggr pr dag, og utallige "tomme"brekninger. Har vært på UL og sett en sprell levende krabat ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...