mamma-90 Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 Min søster på 3 år er midt i bleieslutten. Hun går uten på dagene og det går helt fint uten uhell.. Det eneste problemet er at hun blånekter å gå på do.. Hun holder seg hele dagen. Både bæsj og tiss... Den ene dagen hun våkna hadde hun helt angst for hun måtte på do men trodde sikkert hun måtte holde seg fordi hun ikke skal på doen... Min mor ber om tips? Jentungen ber om å få bleie på seg. Skal hun gi etter så hun får gått på do, eller skal hun ikke få på seg bleie og bare holde seg??? Trenger tips som jeg kan gi videre...
sillyfilly og Olivia Skrevet 11. august 2012 #2 Skrevet 11. august 2012 Kanskje potta er litt mindre skummel? Det eneste forslaget jeg klarer å finne på nå.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. august 2012 #3 Skrevet 11. august 2012 Hva med potta? Jentungen her går på do i barnehagen og et par andre steder, men doen vår her hjemme er veldig høy, og dosetet er litt løst, så foreløpig er det ganske skummelt. Så da slipper hun det her, og får gå på potta istedet.
det er berre mordi Skrevet 12. august 2012 #4 Skrevet 12. august 2012 Bestikkelser, bestikkelser;) Jenta mi fikk tohjulssykkel da hun klarte å slutte. Hun fikk se den, og fikk beskjed at det var bare jenter som brukte truser om dagen som var store nok til den. Ellers lokket jeg med is først, men det var sykkelen som fikk fart på sakene;) Hilsen pedagogen som ikke finnes pedagogisk eller politisk korrekt.
Kari K. med to søte små Skrevet 15. august 2012 #5 Skrevet 15. august 2012 Klistremerker fungerte supert på vår snuppe som snart blir 3 år. Med en stor gulrot i enden når alle klistremerkene er brukt opp. Det må være noe hun syns er veldig gøy, eller har ønskert seg lenge. Feks ny sykkel, tur på badeland, ny dukke osv. Fungerte som bare det her
Grand Old Lady Skrevet 17. august 2012 #6 Skrevet 17. august 2012 Dotrapp!! Min er 2 1/2 år og doen var kjempeskummel helt til vi kjøpte dotrapp. 1trinn og en doring i barnestørrelse med håndtak på sidene. Stor stas og gjester må pent bli med inn på badet for å beundre den. Spesielt håndtakene er genialt for det gir han kontroll. Dotrappa kan foldes sammen og tar ikke så masse plass på badet og er lett å sette på igjen. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå