Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har forstått det slik at man kan ha positiv el test flere dager på rad. Jeg har alltid sluttet å teste den dagen smilefjeset kom opp, ikke tenkt på å teste til den ble negativ. Er det da sånn at egget slippes 12-24 timer (sånn ca) etter at testen er blitt negativ igjen, eller etter første smil?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143961758-et-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-el-tester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker billigstrimler. Har også lurt litt på det det. Er ikke i tvil om når den er positiv og ikke, men kan altså få positiv to eller tre dager på rad. Så jeg har vel egentlig tenkt 12-36 timer fra sterkeste positiv, og så «kontrollerer» jeg med temping. Her har jo alt vært litt ustabilt foreløpig, så har vel ikke fått sett noe mønster enda, akkurat... Jeg har i alle fall tatt alle mine el-tester mellom kl 18 og 22. Og treffer visst veldig bra med både stigning, topp og senkning. Men det har jo ikke gitt noen resultater enda, da... Krysser fingre og tær for denne pp...

Så man kan være enda mer sikker m digital el-test? Blir ikke de positive flere dager på rad?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...