~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 .......heilt å flytte ut fra dette forumet til tross for at jentungen blir 14 dager gammel om noen timer.. Har brukt så mykje tid her inne og blitt "kjent" med så mange her inne at eg føler eg må følge med dåke, og venter i spenning på at dåke skal fø. Sprer masse fødestøv til alle som vil ha, og gleder meg med dåke kvar gang det kjem ei fødselshistorie.
3 blå Skrevet 10. august 2012 #2 Skrevet 10. august 2012 Slik var jeg også sist gang jeg fødte... Brukte mye tid her inne i slutten og syntes det var litt trist å forlate gjengen. Nå venter jeg nummer 3 -og mest sannsynlig siste om 3-4 uker. Blir nok vedmodig å gjøre seg ferdig med alle disse gravidtingene, samtidig som jeg gleder meg masse til gutten vår kommer
CamillaJ Skrevet 11. august 2012 #3 Skrevet 11. august 2012 Du plager oss ikke akkurat, så vær gjerne her å spre fødestøv, kryss fødefingrene og kom med oppmuntrende fødeord:p Vi vil føde!!!!
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 11. august 2012 #4 Skrevet 11. august 2012 Skjønner deg godt Husker jeg surret rundt her selv en god stund etter fødselen. Var jo her jeg hadde hørt til i månedsvis! Dib har aldri fenget meg, men kanskje etterhvert? Bli her så lenge du vil, du. det er jo hos oss det er koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå