Gå til innhold

***IKM UKE 36***

Anbefalte innlegg

Uff, er lite kjekt den dagen TR dukker opp, vet eg er både sur og gretten. Blir spennende i uke 41, får følge med hverandre, Cayenne B)

Har forresten en jente på 8 og en gutt på snart 5, så dette blir vårt siste "sprell" er tanken. Både eg og samboer er 32.

Fortsetter under...

Da ble det uke 41 på meg også, ja. Egentlig ikke rart at det ikke klaffet denne gangen, med sykdom og utsatt el. Tre uker siden el-testen var positiv i dag, så nå skal jeg iallfall slutte med de testene - blir bare forvirra jo! Gleder meg til å ta det helt med ro og bare kose oss! ;)

Forferdelig kjedelig Cayenne! :(

Hjelper vel ikke på med sykdom eller utsatt el nei;)

Bedre lykke neste pp til deg, og håper dere holder dere friske.

Kanskje like greit å bare ta alt med ro og kose seg. Vi prøver på det samme her hjemme, men ser at mannen min begynner så smått å bli litt utålmodig også. Han spør når vi skal teste neste gang osv;) Heldigvis skal vi straks sette igang med å bygge ut huset, så nå får vi nok annet å tenke på i noen måneder. Håper det hjelper:)

Det blir nok gøy med bygging ja, Ønsker! Og så hjelper det helt sikkert på fruktbarheten å få tankene over på noe annet ;)

Jeg skal fokusere enda mer på 'prosjekt kropp' og planlegger nå å kjøpe inn vinterdekk til sykkelen så jeg kan sykle til jobb hele året og komme i superform ;) Og så må vi prøve å kose oss litt mer med de to godungene vi tross alt har :) Så får nr tre komme om den vil!

To en CB graviditetstest idag, som viste negativ.

Skulle hadd mensen får 3-4 dager siden. skjønner ingenting av dette!! Mensen bruker å komme til samme tid hver gang.

Er alt håp ute??

Blir oppgitt og frustret over dette!

Annonse

Tok en test i dag tidlig, blendahvit fortsatt..! hva skjer??

Jeg skal jo ikke utelukke at jeg ikke husker HELT korekt når jeg hadde mensen sist. da vi bestemte oss for å prøve rett etterpå.

Men mensen er uansett forsinket!, uansett hvilken dato fra eller til jeg hadde mensen! er bare 3 dager som skiller værtfall.. da jeg var i bursdags selskap, å husker at jeg ikke hadde det da!...

Er det bare jeg igjen hær? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...