Gå til innhold

***IKM UKE 36***

Anbefalte innlegg

Jeg er så usikker på når jeg egentlig hadde EL.

første prøveperiode for oss. så husker ikke 100% når jeg hadde TR sist eller, så mulig jeg er helt på bærtur... noen dager fra eller til værtfall!! hmm..

Gjennstår å bare vente å se om TR dukker opp.

har testet med billigtester, men kun Negativt.

HADDE IKKE TR LENGRE EN 15 AUGUST VæRTFALL. det husker jeg.. da jeg var på selskap den dagen:P

Gratulere til dere som har fått positiv test :-D HURRA! ;)

Fortsetter under...

Fikk svak positiv på kveldsurin:) Har ikke helt kontroll på el, men siste positive el-test indikerer at jeg har IKM 8 sept.. Så streken på billigtesten klart og tydelig.. Noen som vet sjansen for at det er kjemisk? Skjer detvofte? Klarer ikke å glede meg ennå..

Da klarte ikke jeg å vente lenger. Sist jeg var gravid fikk jeg positiv test fire dager før ikm. I dag var den dessverre negativ, og jeg har ikm om bare to dager. Kan jo hende det tar lenger tid før det vises denne gangen, men tror ikke det:/

Gratulerer så mye lillespiren 2, du er nok helt sikkert gravid!!

Og lykke til alle andre testere:)

Krysser fingrene for at jeg ikke får mensen, og da skal jeg teste igjen til helgen.

Fikk svak positiv på kveldsurin:) Har ikke helt kontroll på el, men siste positive el-test indikerer at jeg har IKM 8 sept.. Så streken på billigtesten klart og tydelig.. Noen som vet sjansen for at det er kjemisk? Skjer detvofte? Klarer ikke å glede meg ennå..

Ja, jeg hadde en kjemisk forrige måned:( jeg testet positivt 10 dpo på vanlig CB, så fikk jeg " Gravid 1-2" på CB Digital 12dpo men så kom tanta 14 dpo. Så JA, det kan skje desverre:( Jeg håper nå dette ikke er tilfelle for deg!

Men det som altså skjedde forrige måned satte en støkk i meg. Jeg har aldri opplevd kjemisk og leste meg frem til etterpå at det kan skje med noen dersom man tester veldig tidlig.

Så jeg kjenner at jeg er litt mer tilbkeholden nå og selv om jeg har selvsagt et ørlite håp om at det er en spire i magen, så har jeg gått med truseinnlegg siden fredag og ventet på mensen;) "heldigvis" har den ikke kommet enda..:)

Håper virkelig ikke at du opplever kjemisk eller noe annet negativt, og at denne testen du tok faktisk er virkelig ! :) Lykke til:)

Hei!

Jeg vil også være med her. IKM på fredag. Tok en CB digital i dag - altfor tidlig selvfølgelig, negativ :-(

Nå skal jeg prøve å vente til lørdag - hvis ikke tr kommer da..

Har en jente på 2,5 år fra før og innbiller meg at jeg nå har de samme symptomene som sist. ømme pupper, lotionaktig utflod og menssmerter i rykk og napp. Hadde litt spotting 6 DPO, håper det var en festeblødning.

UTåLMODIG!! Men dette er pp1 etter fjerneing av spiral - så bør vel ikke forvente for mye. Sukk! Kan det bli fredag snart!

Annonse

Hvordan er det med deg da Cayenne? når skal du teste?

Her har tanta ikke kommet enda heldigvis, men jeg blir gaaal av å fly på do og sjekke hele tiden. Føler liksom at det kommer noe, men er ingenting. Har litt sånne murringer i magen innimellom.. ikke hver dag og ikke vondt. Rart.

Har ingen tester i hus, men dersom mannen husker på å stikke innom apoteket så tester jeg imorgen tidlig dersom tanta ikke har dukket opp til da.

Så bra da Ønsker at tanta ikke har kommet enda! :D For dette er vel siste mulige ikm-dag for deg?? Krysser fingrene for at møkkakjerringa holder seg laaangt borte! Jeg har ikm i dag jf. el-testene, men har ikke ømme pupper engang - det pleier jeg ha en uke før ikm minst! Ingen murringer heller som jeg har hatt de siste mnd. Hmmm. Tror ikke jeg er gravid altså - kanskje hele systemet bare har stoppa opp :o hehe :P

Burde ikke teste, men tenker jeg gjør det i dag likevel...

Nei, nå er det vår tur Ønsker! :D:D :D

Ja, nå er det JAMMEN vår tur Cayenne!:D

.. og jo, det er siste mulige ikm-dag for meg.

testet jo negativt på fredag da.. hmm.. 11 dpo. Men det kan jo kanskje være litt tidlig;)

Vel, vel.. :)

... men Cayenne... hva med Dossa da??! Er så spent på henne også jeg. Hmm.. hun er jo på ikm uke35(jeg er jo der og jeg da siden jeg trodde tanta kanskje kom fredag), men jammen er Dossa fraværende. Vi må sende ut en etterlysning:D

Da har jeg testa - blendahvit som vanlig. Men heller ingen tegn til tanta da, så el ble nok forsinket som jeg trodde. Nå venter jeg iallfall til fredag med å teste igjen, om ikke heksa har vist seg til da.

Så Dossa svarte på en annen tråd her. Hun er nok bare drittlei som oss :P

Åh, for sÅ utrolig kjedelig Cayenne!:( jeg testet akkurat negativt jeg ogsÅ.. og ingen tante kommet her heller!

Synes liksom at heksa kan komme likegodt jeg da.. sÅ jeg kan se fremover mot en ny pp!!! Grrr... !!

Jeg blir med deg pÅ den. Tester fredag dersom tanta ikke har kommet til da.

Skjønner Dossa ogsÅ. Ja, hun er vel drittlei hun ogsÅ. Huff! :(

Nei, pÅ tide Å begynne med fiskekakene her nÅ da kanskje;)

jeg har testa hver dag nå, kjemperedd for at den skal bli negativ. Men heldigvis så blir streken på billigtesten bare mer å mer positiv for hver dag. Jeg får positivt midt på dagen også nå :) så jeg håper det er en ordentlig graviditet denne gangen ;)

Jeg sender dere andre masse gravidstøv *************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

spesielt til cayenne og ønsker3gull :) Dere fortjener virkelig en graviditet begge to nå :) Jeg krysser fingrene masse for dere :)

gleder meg til å se her inne på fredag :) Da håper jeg på positive tester for dere :) masse lykke til :) :) :)

Nå begynner jeg å bli smågal! Jeg er fortsatt veldig varm, nesten 1 grad mer enn normalt. Har fortsatt litt ømme bryster, men ikke så mye som jeg hadde for 2 dager siden. Jeg er sinnsykt slapp, og har omtrent sovet konstant hele helga.. Ikke ork til noen ting igrunn.. Skal bli spennende å jobbe natt inatt da, for å si det sånn!

Jeg gjorde noe jeg sa jeg ikke skulle gjøre, idag. Jeg testa med billigstrimmel idag tidlig - før ventet mens. Blendahvitt. Men er jo bare 13 dpo.. så kan jo være gravid likevel?

Har andre her opplevd dette?

Annonse

Takk for babystøv lillespiren! :D Ruller meg i det her og nå - rollin' rollin' :P

Mavat: det høres lovende ut, men skal også sies at jeg har hatt slike symptomer ved pms. Krysser fingrene for at det ikke er det, da! :D

Lykke - spennende - har du testa? :)

Her er det fortsatt ingen pms-symptomer, kun ørlite grann murringer, men de kommer vel :o Ellers fordriver jeg ventetiden med trening - føler meg i superform for tiden, og det er utrolig deilig! Så får tiden vise om det fører til at det kommer ut en baby til slutt ;)

Ha en super tirsdag, sweeties! :wub:

Jeg fikk svak positiv g-test på søndag, sterkere på mandag, og enda sterkere i morges. Trodde jeg hadde IKM på lørdag 8, men nå MÅ jeg ha regnet helt feil... Fikk flere positive el-tester, der siste indikerer denne dagen. Kan man få knall-positiv el-test en uke etter faktisk EL? Det er jo for tidlig at den slår ut på graviditet da...

Er ikke sikkert noen forstår dette virvaret jeg prøver å si. Poenget er: jeg testet nettopp positive med Clearblue digital. Og den sier 2-3 uker.. Kan den være feil?? Har så lyst til å juble, men er superforvirret! Siden søndag (som jeg trodde var 7-8 dpo) har jeg gått og vært helt paranoid i.f.t kjemisk graviditet.. Er den faren over hvis testen ikke er feil? :-) Prøver meg på et lite jippi!

Gratulerer Surra 83:)

Jeg fik endeliiig tanta på besøk. Er i grunn glad for det, for jeg begynte nemlig å tenke at jeg kanskje måtte ta en tur til gyn. på grunn av forrige måned og at kanskje syklusen ikke var i orden igjen etter det. Men nå er jeg lettet:) litt lang syklus denne gangen bare da men.

Testen var positiv i dag morges, men svaaakt positivt i kveld, streken var der, men måtte se nøye etter.

Jeg leste en plass at Hcg stiger hele tiden, burde ikke testen være like sterk i kveld?

I kveld har jeg kjent litt mensvondter, så håper virkelig spiren sitter!!

Grattis Surra! Du kan være en uke lenger på vei enn du trodde, eller det kan være to f.eks. ;)

Å neeei Ønsker - for en drittmøkkatante! Skulle ikke komme til deg! :( Men bra at systemet funker da iallfall. Ingen tegn p hverken det ene eller det andre her..

Ja, jeg er litt glad faktisk jeg da;) rart det men. Glad for nå vet jeg at alt fungerer. Men si meg.. dere damer som bruker fertilitetsmonitor, ja om noen gjør det her da, .. hvordan gjøres det? får man beskjed på den når i forveien el blir?

Tusen takk for gratulasjoner:-)

Anonym..på min andre test var den positiv på kveldsurin og mye svakere dagen etter på konsentrert morgenurin.. Tenkte løpet var kjørt men ble sterkere neste gang. Testene kan visst være ulike på både sensitivitet og fargestoff fikk jeg da vite!

Cayenne: Er veldig fornøyd med en altså;-) hehe.. Vi har jo ikke gjort dette før, men selvsagt tar vi i mot med åpne armer! Beregnet IKM ut i fra 37 dagers syklus, pga positive el-tester med over en ukes mellomrom. Så kan jo være at den første stemte, og nr.to...ja si det:-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...