Gå til innhold

***IKM UKE 36***

Anbefalte innlegg

elisa1990; da har du kanskje el nå du da:) man har eggløsning ca 14 dager etter første mens-dag. Men noen varierer syklusen på. Men det du beskriver nå høres unektelig ut som eggløsning ja. Bare å hoppe i høyet da:)... og slutte å "hoppe av i svinge". Hohoho.. det var noen år siden jeg gjorde:D

Fortsetter under...

Vi hadde sex 18 aug, 20,21,24,25 august! håper det holder!

Mannen er borte på jobb oppdrag fra idag.. hehe!!

Prøver å ikke tenke så my på dette, men det er jo fullstendig umulig for min del! hohohoo... Mannen blir gal av meg snart sikkert ;)

Det er jo så alt for lenge til en kan teste...

Når tidligst kan man få symtomer etter befrukning da?

Håper det klaffer for alle oss inne hær på IKM 36 ;-D

Da har dere gjort det dere kan Elisa - bra jobba! ;) Ja nå har vel den laaange ventetiden begynt for de fleste av oss. Best å finne på noe for ikke å tørne - begynne på en god bok kanskje..

Har forresten fortsatt litt smerter på ene siden ca 4 dager etter el. Noen som har opplevd dette? Er litt redd for exu, men isåfall må det vel ha vært der fra forrige pp. Noen med erfaring?

Endret av **Cayenne**

Jeg også Cayenne! Jeg har også masse menslignende smerter, mest på høyre side, men også litt på venstre. Men hva er exu?? hvis det er graviditet utenfor livmoren du mener, så må man ha positiv graviditetstest. Fordi HCG produseres uansett hvor egget legger seg... håper virkelig ikke du har det altså! Krysser fingrene for at det betyr graviditet for oss begge når det gjelder disse smertene. Jeg hadde EL på onsdag eller torsdag, men har hatt vondt i en ukes tid nå, supervondt i puppene også, de er tunge. Det ble de faktisk to dager før EL. Noen som har opplevd dette tidligere?? Har hatt det slik de 4 siste syklusene mine nå...

Jeg har også vondt i siden Cayenne. Vel, lysken på venstre side da. Vet ikke om det har noe å si. Huff, skrekk og gru.. exu Må det IKKE være!!!

Jeg er også fryktelig støl nederst i magen! Og det uten grunn for å si det slik:D kunne ønske det var en grunn men.. nope, den gang ei:D

Håper det er spirer på gang for alle og enhver i gruppa:)

Annonse

Jeg er også veldig støl nederst i magen.. å kjenner også "smerter" bak i ryggen enkelte ganger. Kjennes ut som jeg har vært på ei knall hard trenings økt, noe som jeg ikke har ;-)

Buldrer og rommler veldig i magen også.. Vi får nokk smøre oss med tålmodighet jenter ;-D

XX Krysser fingrene for oss alle XX

krysser fingrene for alle jeg også XXX!!! :) håper veldig :)

i dag og i går har jeg hatt veeeeldig vondt, så mye at jeg ligger krøket på sofaen. Jeg har det på høyre side, så jeg håper virkelig ikke at det er blindtarmen det er noe galt med.... huff!

når skal dere begynne å teste jenter??? jeg begynte alt for tidlig sist, kanskje etter 4 dager, men da var den jo positiv pga kjemisk...

Når er det "greit" å begynne å teste da?

Hvor tidlig ker det mulig å få utslag på en test?

Dette er første prøveperiode for oss, så vi har ikke testet før ;) Så er usikker.. Er vell greit å vente til IKM. som er den 8-9, men det er jo så lenge til.... :-)

Noen tester er veldig sensitive og kan gi utslag 1 uke før IKM, men om den da blir negativ er det god sjanse for at den blir positiv senere. Det er sjelden at testene viser falskt positiv. På IKM dagen er det ihvertfall større sannsynlighet for å få riktig resultat! Clearblue testene oppgir en sannsynlighet for riktig resultat! Søk på clearblue på nettet så finner du det;)

Annonse

Ser det er flere av dere som også har hatt kjemisk graviditet. Jeg også, forrige mnd:(

Ser fremover nå, men synes jo bare at månedene går uten at det skjer noe. I min 7.pp nå;)

Men pga først positiv test 10 dpo forrige pp, men som var en feil.. så vet jeg ikke om jeg tør å teste før ikm-dagen.. eller senere! ;)

Men dere.. jeg hører/leser så mye om at CB sine tester ikke er pålitelige. Hvilke skal man da kjøpe istedet???...og hvor kjøper man dem?

Jeg er usikker mhp testing.. Redd for å få positiv og deretter kjemisk igjen.. Så tror det blir testing 1 uke etter IKM. Hvis jeg klarer å vente så lenge da;)

Ja jeg skal prøve å vente til ikm, men jeg skal på ferie, slik at jeg må både ha med meg bind/tamponger + g-tester... Lurer på hva de tenker de som skal scanne kofferten min ;) ;) ;) håper ikke TR kommer denne gangen, hadde vært supert med en glad beskjed fra CB-testen :) HåPER!!!

Ser det er flere av dere som også har hatt kjemisk graviditet. Jeg også, forrige mnd:( Ser fremover nå, men synes jo bare at månedene går uten at det skjer noe. I min 7.pp nå;) Men pga fØrst positiv test 10 dpo forrige pp, men som var en feil.. så vet jeg ikke om jeg tØr å teste fØr ikm-dagen.. eller senere! ;) Men dere.. jeg hØrer/leser så mye om at CB sine tester ikke er pålitelige. Hvilke skal man da kjØpe istedet???...og hvor kjØper man dem?

Jeg brukte også CB sine tester alle de tre gangene jeg hadde kjemisk. Det var ingen tvil om at testene var positiv, men ikke knall positiv. Digitaltestene var selvfØlgelig negativ. Men har hØrt om flere som tester me CB digital, og får pravid 3+, for at de litt senere får gravid 1-2.... så de kan også slå ut på kjemisk gravididtet ved tidlig testing.. Kjempekjedeli for oss som prØver, blir så glade, for at vi blir kjempeskuffet igjen, og det viser seg at det er en kjemisk graviditet. Håper ikke dette skjer noen av oss nå ;) det er superkjedelig!

Ser det er flere av dere som også har hatt kjemisk graviditet. Jeg også, forrige mnd:( Ser fremover nå, men synes jo bare at månedene går uten at det skjer noe. I min 7.pp nå;) Men pga fØrst positiv test 10 dpo forrige pp, men som var en feil.. så vet jeg ikke om jeg tØr å teste fØr ikm-dagen.. eller senere! ;) Men dere.. jeg hØrer/leser så mye om at CB sine tester ikke er pålitelige. Hvilke skal man da kjØpe istedet???...og hvor kjØper man dem?
Jeg brukte også CB sine tester alle de tre gangene jeg hadde kjemisk. Det var ingen tvil om at testene var positiv, men ikke knall positiv. Digitaltestene var selvfØlgelig negativ. Men har hØrt om flere som tester me CB digital, og får pravid 3+, for at de litt senere får gravid 1-2.... så de kan også slå ut på kjemisk gravididtet ved tidlig testing.. Kjempekjedeli for oss som prØver, blir så glade, for at vi blir kjempeskuffet igjen, og det viser seg at det er en kjemisk graviditet. Håper ikke dette skjer noen av oss nå ;) det er superkjedelig!

Jeg testet svakt positivt med CB mandag hvor jeg ventet TR fredagen samme uke. Onsdag tok jeg en CB Digital hvorpå den viste " Gravid 1-2". Så kom mensen fredag med noe mindre blØdning og kortere blØdning. Jeg var da litt usikker på hva det var.. om jeg hadde hatt en SA, kjemisk eller om det bare var en uskyldig blØdning.. og testet med vanlig CB onsdagen uken etter(tror jeg det var om jeg husker rett). Den var negativ.

Selv har jeg alltid brukt CB sine tester. De er så lett tilgjengelige og er ganske greie synes jeg.Men de er jo både dyre og nå skjØnner jeg de kan være ganske så upålitelige også:(

Så hvis noen har noen tips om hvilke andre mer pålitelige tester jeg kan få kjØpt uten å styre så fælt for å få tak i dem, så kom med det! :D

Begynner å vente litt i spenning mot ikm nå:) tenker jeg kommer til å teste mandag 3. sept. dersom tanta ikke har kommet til da. Klarer nok ikke å vente så mye lenger enn det nei.. ;)

Helt enig Ønsker3gull :) Jeg har også brukt CB tester tidligere, men jeg vet ikke om jeg kan stole på de nå... Ble veldig glad når den viste positiv sist mnd, men deretter veldig trist når den var negativ på CB digital... men som du selv har erfart så kan jo CB-digital også slå ut på en kjemisk.... :/

jeg skal utenlands nå, så jeg skal uansett ta med meg CB + noen billigtester, for så å kjØpe noen tester der nede, for å se hvor pålitelige de er.. Min erfaring fra forige svangerskap var at RFSU eller hva den nå heter var sikker. Jeg testet 2-3 dager fØr ikm da, og den ble positiv :) tror jeg skal kjØpe med en slik å ta med nedover nå for å være sikker ;) jeg tror jeg skal teste torsdag 5.sept. for å være sikker... Jeg går så å si aldri over, selv om jeg gjorde det forje mnd med en kjemisk :( håper håper for oss alle :)

Hmm.. Skal ikke EL testen lyse i 2 dager? Min lyste kun i går, i dag var den negativ igjen.. Har vist positiv 2 dager på mine forrige pp.. Men uansett betyr vel det at EL er i dag? Eller var den i går? Hehe! Jaja, det er vel bare å kjøre på i kveld og!

Jeg må bare få ut litt frustrasjon her!!!

I dag våknet jeg at jeg var så forferdelig kvalm... Jeg klarte ikke dy meg, så jeg tok en g-test, noe som er helt ut på jordet, fordi det er jo så tidlig enda. IKM neste onsdag kanskje.... Men testen ble svaaaakt positiv innen tiden! ER DET MULIG????? Jeg tenkte med det samme at de blir nok en kjemisk på meg denne mnd også.. men det kan jo være et håp om at jeg ev. er gravid, og at egget festet seg tidlig??? hva tror dere??? Blir så skuffet over meg selv, når jeg hadde bestemt meg for å ikke teste tidlig denne gangen, heller vente på TR....

Håper selvfølgelig på at den virkelig er positiv, men blir så redd for at det er kjemisk igjen...

Jeg har også hørt at HCG stigere raskere hvis det er tvillinger, og både mannen min og jeg har tvillinger i slekta...

Så spennende, lillespiren! Har ikke hørt om noen som har fått positiv test så tidlig, så tror nok at du enten hadde el minst et par dager før du trodde eller at det muligens kan være to ;) Krysser fingrene for at streken blir sterkere! :D

Hiver meg på tråden her!

Mandag 3.september

*Cayenne - 14. pp - vil ha tredjemann i mai!

*ønsker3gull

*Nemo_

Tirsdag 4.september

*Mavat - 2. pp

*sagflisiHåret - 3. pp

Onsdag 5.september

*Gutt 2010+ ? 9.pp

*Mia_Maria

Torsdag 6. september

*To gutter små

Fredag 7.september

*Illi85

Lørdag 8.september

Søndag 9.september

*FireFineTroll

*Sidney - 4. pp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...