Gå til innhold

***IKM UKE 36***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mandag 3.september

*ønsker3gull

*Nemo_Tirsdag

4.september

*Mavat - 2. pp

*Cayenne - 14. pp - vil ha tredjemann i mai!

*sagflisiHåret - 3. pp

Onsdag 5.september

*Mia_Maria

*Lykke 2010+ ? 9.pp

*Lillespiren2

Torsdag 6. september

*To gutter små

Fredag 7.september

*Illi85

Lørdag 8.september

*surra_83

Søndag 9.september

*FireFineTroll

*Sidney - 4. pp 

Gravid:

**Lykke 2010+ ? 9.pp

**Surra_83

Ikke gravid:

Ahh, så artig å kunne skrive navnet sitt her!

Mandag 3.september

*ønsker3gull

*Nemo_Tirsdag

4.september

*Mavat - 2. pp

*sagflisiHåret - 3. pp

Onsdag 5.september

*Mia_Maria

*Lykke 2010+ ? 9.pp

*Lillespiren2

Torsdag 6. september

*To gutter små

Fredag 7.september

*Illi85

Lørdag 8.september

*surra_83

Søndag 9.september

*FireFineTroll

*Sidney - 4. pp

Gravid:

**Lykke 2010+ ? 9.pp

**Surra_83

**SagflisiHåret

Ikke gravid:

Tanta kom igår her, så da går jeg over til en ny pp og forhåpentligvis en juni-baby:)

Mandag 3.september

*ønsker3gull

*Nemo_Tirsdag

4.september

*Mavat - 2. pp

*sagflisiHåret - 3. pp

Onsdag 5.september

*Mia_Maria

*Lykke 2010+ ? 9.pp

*Lillespiren2

Torsdag 6. september

*To gutter små

Fredag 7.september

*Illi85

Lørdag 8.september

*surra_83

Søndag 9.september

*FireFineTroll

*Sidney - 4. pp

Gravid:

**Lykke 2010+ ? 9.pp

**Surra_83

**SagflisiHåret

Ikke gravid:

*ønsker3gull

Annonse

Har teestet 2 dager nå. men den er blenda hvit.

Er ikke helt sikker på IKM dagen,

men den er enten, fredag,lørdag,søndag. TROR jeg!

Er løpet kjørt? eller kan jeg enda ha et lite håp?

Testingen med graviditetstestene, viser di altid SVAK strek i begynnelsen? eller kan mann få "skikkelig" strek med en gang?

Hurra for deg, Lykke! Så deilig å høre at spira sitter for noen av oss som har brukt en stund også! :D :D :D

Mavat: Samme her, men jeg jeg har nok ikm på søndag i stedet, siden siste tegn på el var lørdag for nesten to uker siden (på tross av el-test som var positiv mandagen før). Har du testa? Jeg tester igjen på fredag tenker jeg. Egentlig er jeg fornøyd med å ikke ha noen tegn - hadde ikke det før ikm i mine to graviditeter heller :) Men tror egentlig ikke at jeg er gravid heller, da...

Gratulerer lykke 2010!! Jeg tenker på samme måte! 6 tester kan vel ikke ta feil.. Men utrolig hvor vanskelig det skulle være å bli heelt overbevist allikevel;-)
Hehe jeg er ikke overbevist jeg heller!! Skulle ønske jeg kunne ta en ul nå! hehe Krysser alt jeg har for at spiren skal klamre seg fast. Sist mnd hadde jeg en tidlig sa (uke 4), så klarer ikke slappe helt av ennå! Kommer nok til å måtte ta en del flere tester de neste dagene;) Har dere prøvd lenge? vi følger jo hverandre videre da:) Hurra!!! :)

Jeg vil også ta ultralyd nå!! Var først redd for kjemisk graviditet, nå er det graviditet utenfor livmoren jeg innbiller meg;-)

Vi følger hverandre videre vet du!!

Har bare hatt èn normal mens etter pilleslutt i juni, så satt på 2. forsøk! Hva med dere?

Hurra for deg, Lykke! Så deilig å høre at spira sitter for noen av oss som har brukt en stund også! :D :D :D Mavat: Samme her, men jeg jeg har nok ikm på søndag i stedet, siden siste tegn på el var lørdag for nesten to uker siden (på tross av el-test som var positiv mandagen før). Har du testa? Jeg tester igjen på fredag tenker jeg. Egentlig er jeg fornøyd med å ikke ha noen tegn - hadde ikke det før ikm i mine to graviditeter heller :) Men tror egentlig ikke at jeg er gravid heller, da...

Jeg testa for to dager siden.. Negativ.. Kan godt hende jeg har bomma jeg også! Og om jeg er gravid er et ubesvart spm :P Nå kjenner jeg smerter nede i venstre lyske.. Meeerkelig! Tror dessverre tante rød er på vei!

Annonse

Å nei så kjipt, Mavat! :( men krysser fingrene for junibaby for deg i stedet, da :D

Ikke noe nytt her - ikke noen tegn på noe. Ender vel opp i uke 41 til slutt kan jeg tenke meg :o Frister også litt å gi opp hele greia hvis ikke noe skjer nå.

Ja.. det var innmari kjedelig.. Vi får satse på juni-baby. I oktoer og november er jeg nok ikke hjemme sammen med min kjære under EL.. Sååå vi får bare krysse fingra for neste mnd. :o) Egentlig skulle jeg bare ikke tenkt noooen ting, ikka planlagt osv.. men det er jo lettere sagt enn gjort! Jeg ble jo gravid i mai.. og da var det jo ikke planlagt.. kanskje det er det som er tingen damer?! Men HVORDAN? :P

Jeg hadde ikm tirsdag/onsdag, men fremdeles ikke fått besøk av TR. Tok en test i går, blendahvit. Nå skal jeg vente et par dager til neste test. Har vært småkvalm og trøtt slik jeg var sist, men synes det er veldig rart at testen er negativ.

Har fremdeles et lite håp.

Gratulerer til alle dere som har fått positiv test:)

Det var synd, illi85! Får satse på juni-baby, da :)

Her er jeg på dag 35 i syklusen, har ikke hatt så lang syklus siden før første barn for 9 år siden. Da hadde jeg alltid 35 dager. Nå pleier den være på 30-32 dager. Pms-puppene skulle vært her for 1-2 uker siden... Men negativ test i går. Hmmm...

Noen som har testa i dag, forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...