Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi, jeg er gravid :-D Men kan noen se på dette:

Fjernet spiralen min 21.juni og fikk da en blødning. Testet meg etter 4 uker siden mensen uteble, men testen var negativ. Testet meg en uke senere, og fremdeles negativ test. Men denne uka, 7 uker etter at jeg fjernet spiralen, er testen positiv!

Hvordan beregnes egentlig termin da? Må jeg regne fra dagen jeg fjernet spiralen? Det stemmer jo ikke, for da ville jeg jo ikke testet negativt både etter 4 og 5 uker? Har testet positivt nøyaktig på IKM i tidligere svangerskap, og testene fra CB skal jo være så sikre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok sikkert til gynekolog for å finne det ut, tipper jeg :)

Skrevet

tar du en digital med ukeindikator, så får du en liten pekepinn på hvor langt du er på vei. snakk med legen så får du tidlig ultralyd :)

Skrevet

Det er ikke alle man bestandig kan se det på testene tidlig. Er noen som ikke får en positiv test før de er i uke 7. Er nok bare en ultralyd som kan vise mer sikkert.

Skrevet

Det er ikke alle man bestandig kan se det på testene tidlig. Er noen som ikke får en positiv test før de er i uke 7. Er nok bare en ultralyd som kan vise mer sikkert.

er vel fåtallet som ikke får positiv før i uke 7.. uansett, hun har fått positiv test allerede,så hun får neppe et "dårlig" svar på en digital test uansett...men er enig i at tidlig ul nok er den beste løsningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...