4blir5 Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 Har siden mandag hatt slimavgang, blødninger. Rier som ikke tar seg opp. Ble undersøkt vaginalt mandag og torsdag, og det er tydelig framgang. Skal til jordmor for 3. modningsakupunktur på mandag, hun sa at jeg gjerne kunne bli mamma igjen før dette. Er så sliten og lei etter ett tøfft svangerskap, nå føler jeg meg bare lurt av kroppen. Har prøvd alle mulige kjerringtips; sex, kanel, sterk mat, gå i bakker men ingenting hjelper! Tar imot alle tips!
Lillababy Skrevet 10. august 2012 #2 Skrevet 10. august 2012 Sender ein klem! Eg og er lei. Lykke til!
eaglebeagle Skrevet 10. august 2012 #3 Skrevet 10. august 2012 Har siden mandag hatt slimavgang, blødninger. Rier som ikke tar seg opp. Ble undersøkt vaginalt mandag og torsdag, og det er tydelig framgang. Skal til jordmor for 3. modningsakupunktur på mandag, hun sa at jeg gjerne kunne bli mamma igjen før dette. Er så sliten og lei etter ett tøfft svangerskap, nå føler jeg meg bare lurt av kroppen. Har prøvd alle mulige kjerringtips; sex, kanel, sterk mat, gå i bakker men ingenting hjelper! Tar imot alle tips! Vi er flere i samme båten. Ser ut som om vi har en dag i mellom bare på termin, og jeg prøver å tenke at det er minst to uker igjen for å mentalt forberede meg på at det kan ta tid. Dette er min tredje, og har født 10-14 dager før termin med de to andre, så egentlig synes jeg det virker uendelig langt frem.... Du er heldig med at det i det minste "skjer noe", det er fint lite action her annet enn stadig økende plager med vann i kroppen. Kikket meg i speilet i dag, og så at jammen hele ansiktet var blitt mer måneaktig også. Det så jeg aldri med de to andre. Hendene fungerer ikke, dovner bort, og jeg greier ikke en gang lese fordi jeg ikke klarer holde boka - så tida går saaaakte. MEN, det er snart over, og vi har verdens fineste ting å se frem til. Det er meldt fint vær (i hvert fall der jeg bor), det er sensommer og vi kan gå i åpne sko som ikke klemmer. Vi kan hver natt legge oss med en bitteliten spenning i kroppen om at "kanskje det skjer i natt". Hold ut!! :-)
1lykketroll+lykkeliten i magen Skrevet 10. august 2012 #4 Skrevet 10. august 2012 Forstår du er lei, men det beste rådet er vel å ta det med ro å lade opp;) Meget klar for å møte lillebror her og, 14 dager til termin.. Du seie du har blitt undersøkt 2 ganger, hvordan sto det til? Eg blei undersøkt i går, og det var skuffanes:p 1-2cm lang livmorhals som var hard/mjuk og kun gliper til åpning.. Masse lykke til!
4blir5 Skrevet 10. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2012 jeg har gode 2 cm åpning, var mye å tøye i. Siden jeg er 3. gangs er det fortsatt en hard kant, men det sa hun kom til ¨å være frem til full åpning da mormunnen flates ut i takt med åpning for flergangsfødene i motsetning til førstegangs hvor mormunnen flates ut før åpning. Jeg kommer til å bli satt i gang 1 uke før termin dersom ikke noe skjer innen den tid pga svangerskapskvalme, klarer ikke å se lyset i enden av tunnelen selv om det bare er 13 dager til eventuellt igangsetting. Fungerer ikke lenger...
1lykketroll+lykkeliten i magen Skrevet 10. august 2012 #6 Skrevet 10. august 2012 Kryssa fingrane for det skjer no snart då Hørres ikkje godt ut å ver kvalm:/ Kor stor fremgang var det fra mandag til torsdag på modning/åpning? Masse lykke til, håpe det skjer no snart:)
Netti*** Skrevet 10. august 2012 #7 Skrevet 10. august 2012 Lei her å. 6 dager på overtid. Har aldri gått til termin før så er overrasket. Mann gjentar seg sjøl hele tiden "Dette hadde jeg aldri trodd". Men her skjer det ingenting. Ikke utflod, ikke slim, ingen rier, ikke løs mage, ingen ulvehunger, sover hele natten uten å våkne, kan være aktiv hele dagen, men skjer INGENTING!! Så har gitt helt opp og tenker at jeg blir i gangsatt neste uke. Alle 3 tidligere fødsler har startet av seg selv. Merkelig....:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå