Gå til innhold

jeg blir nesten litt kvalm av skrimmel skrammel...

Anbefalte innlegg

Synes de er kjempetøffe som tør å "drite seg ut"! Utseendemessig er ingen min type, men synes d er flott å se menn som tør å være barnslige. Synes det er et program de jobber mye med å lage, flere sanger hver gang, koreografi osv. Ville jo vært mer bekymringsverdig hvis programmet traff meg 100 % når jeg er 30 år.. Sønnen min liker det, så da irriterer det ikke meg!

Fortsetter under...

Uff jeg liker ikke det programmet i det hele tatt. Som noen andre sier er det utrolig masete. Heldigvis synes ikke 2,5 åringen min noe om det heller. Jeg synes det virker som de ikke orker å lage "ordentlig" barne-tv om sommeren fordi det kanskje ikke er like mange seertall som ellers. Men kunne de ikke heller sendt noe annet i reprise da?

Jeg er visst unormal, for jeg pleier ikke å sitte og sikle på programlederne når jeg ser på barne-TV med barna, jeg, jeg tenker ikke i de baner engang... ;)

Jeg synes skrimmel skrammel er et helt greit program, jeg. De er jo imponerende flinke til å synge og lage nye versjoner av sanger. Det kan være litt masete og bråkete når jeg helst vil sove, ja, men jeg synes ikke det er noe verre en mange av de andre programmene som går. ;)

Det er vel dessuten slik at de programmene de voksne ikke liker, ofte blir likt av barna?

Ikke mitt favorittshow, og jeg synes programmet er veldig masete. Men 3,5 åringen sto å dansa igår til skrimmel skrammel, så hun liker det :P Generelt fins det mange slitsomme mennesker på barnetv, så de cheezy keys gutta er ikke de eneste. For ikke å snakke om at jeg HATER fantorangen. Jentungen ler seg skakk hver gang han har en sko på hodet, promper eller raper.. Pedagogisk barnetv altså ;)

Huffda, hvis det virkelig fremprovoserer kvalme hos deg ville jeg slått det av. Når det er sagt så er vel det å si at man blir kvalm av noen noe jeg håper du ikke sier ofte. å si at du ikke liker programmet er noe annet. Og som hun over her sier så er det vel ikke lagt opp til at du som mamma skal sitte og sikle etter programlederne. Barn liker også ulike ting, så noen barn liker dette, noen gjør ikke det. Hva vi voksne liker av barnetv burde ikke ha noe å si.

Og her i huset synes mor at Kim som er med der ikke er så aller verst å se på ;)

Kan være enig i at det er masete, og det er også noe med de typene som er vanskelig å svelge. De virker "gladkristne".

Men å si at de er talentløse er rimelig bomskudd. Musikalsk er de kjempedyktige.

Annonse

Har nok uttalt meg litt feil. Jeg mener at programmet er talentløst. Finner ikke riktig ord, men jeg påstår ikke at de ikke er flinke til å synge osv, men at helheten av programmet virker helt.... talentløst. Forstår du? :)

Huffda, hvis det virkelig fremprovoserer kvalme hos deg ville jeg slått det av. Når det er sagt så er vel det å si at man blir kvalm av noen noe jeg håper du ikke sier ofte. å si at du ikke liker programmet er noe annet. Og som hun over her sier så er det vel ikke lagt opp til at du som mamma skal sitte og sikle etter programlederne. Barn liker også ulike ting, så noen barn liker dette, noen gjør ikke det. Hva vi voksne liker av barnetv burde ikke ha noe å si. Og her i huset synes mor at Kim som er med der ikke er så aller verst å se på ;)

Helt enig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...