Gå til innhold

jeg blir nesten litt kvalm av skrimmel skrammel...

Anbefalte innlegg

Ikke kan jeg være anonym siden jeg skriver fra tlf , men jeg må få det ut... de "mannfolka" der er virkelig.... ikke førstevalget. Altså jeg kunne aldri vært sammen med.....en sånn. Er ikke en som dømmer, men jeg syns de er så... jeg har ikke ord

Fortsetter under...

Ja, det skjønner jeg godt at du gjør. Jeg kan ikke forklare hva jeg mener. Annet enn at de er forferdelig talentløse. Programmet i seg selv...et meget lite (stort) irritasjonsmoment

Annonse

Jeg var på forestilling med de uten å ha sett så mye på programmet før. Jenta mi på da fire år likte ikke forestillingen, gutten vi dro med på samme alder hadde sett det mye på tv, hadde cd´en og elsket det.

Jeg må innrømme at jeg var kjempeimponert over forestillingen deres, og etter det har jeg fått sansen for programmet. Men er enig i at det umiddelbart kan vire masete - men mange av sangene er faktisk fine!

Da de sang "Være den du der" på forestillingen fikk alle barna som ville komme opp og synge.

De er sikkert veldig ålreit til vanlig. Ingen tvil. Men det er som en sier, de blir nesten, for glade!! Og når jeg mener jeg ikke kunne vært sammen med "en sånn" er fordi når jeg ser de utifra det, så ser ikke jeg en "mannemann" somjeg liker. Hvis dere skjønner. Det er ikke noe manndom der hehe

Annonse

Helt enig.han på 7 her hjemme blir flau på deres vegne.han spurte så fint her en dag,,hmm e itj dem voksen dem mannan der?

Er liksom så lite mann som det kan få blitt i mine øyne og springe rundt og "bråke" som de gjør.

Hehe ser at noen av dere ble litt "hissige" men det trengs ikke. Jeg luftet bare en tanke siden Jeg så på de der og da. Alle er jo forskjellige, med forskjellige smak. Nope, jeg forventer ikke at de i barne TV skal se ut som vi diesel hehe, men alle må jo kunne mene forskjellig? Mente ikke å "treffe noen" her inne

Det er en jobb de gjør ikke personligheten deres.

Jeg kjenner en av de og har vokst opp med han og nei han er ikke sånn når han ikke er i den rollefiguren. Tviler på at de andre er slik heller.

Det er nå tilrettelagt for at det er for barn.

Og de gjør det vel ganske bra. Selv må jeg si at jeg er glad mine ikke liker det for det er litt for masete for meg. Men det er jo smak og behag det.

Syntes forsåvidt det er tøft at noen klarer å gå helt inn i å være en annen en de er selv om det er en rolle mange ville finne flaut å spille.

jeg hadde aldri kunnet vært skuespiller, jeg blir altfor fort flau og vegrer meg

De er sikkert veldig ålreit til vanlig. Ingen tvil. Men det er som en sier, de blir nesten, for glade!! Og når jeg mener jeg ikke kunne vært sammen med "en sånn" er fordi når jeg ser de utifra det, så ser ikke jeg en "mannemann" somjeg liker. Hvis dere skjønner. Det er ikke noe manndom der hehe

Jeg har jobbet med han ene der og han er verdens hyggeligste. Merkelig sammenlikning med at du ikke kunne vært sammen med og at det er et dårlig program...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...