Gå til innhold

Da har jeg kjøpt de første plagg til baby!:)

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Noen kjempesøte 50%ull bodyer på name it! :)

En i str.50 med bukse med sokker i creme med brune bamser og en helt plain i creme i str.56 med underdel til :) og tre strømpebukser i 0-1(1-2) mnd:) en vanlig creme, en creme med alla Marius mønster på og en brun med creme Marius mønster :)

Dette passer jo til både gutt å jente!:)

Fortsetter under...

Så kjekt. Spennende å handle babyklær. Høres kjempesøte ut! Jeg har helt forelsket meg i Mariusmønsteret, og nå har de jo så mye forskjellig i det mønsteret - håndklær, sengetøy, bodyer, osv. Vet du om det blir gutt eller jente?

Det er lenge siden jeg kjøpte første plagget må jeg innrømme. ;) Hadde litt fra før også, og har fått litt. Det er koselig.

Gjest Mammantil2prinser

Så kjekt. Spennende å handle babyklær. Høres kjempesøte ut! Jeg har helt forelsket meg i Mariusmønsteret, og nå har de jo så mye forskjellig i det mønsteret - håndklær, sengetøy, bodyer, osv. Vet du om det blir gutt eller jente?

Det er lenge siden jeg kjøpte første plagget må jeg innrømme. ;) Hadde litt fra før også, og har fått litt. Det er koselig.

Vi vet ikke nei, kjenner jeg treger litt pga handling å slikt :P føler alt av klær er veldig gutte/jentepreget :) men får handle myyye når baby kommer ;) hehe

Ja, det er veldig mye enten i rosa eller blått. Og jeg som liker svært godt denne fine brunfargen - men den er nesten ikke å finne.

Jeg vet, fordi jeg ønsket å kunne handle gutte/jentepreget, hvilket kjønn jeg venter. Men likevel kunne jeg tenkt meg mer kjønnsnøytrale klær. Vil liksom ikke ha alt i blått...

Blir jo koselig å handle når babyen har kommet også!! Jeg klarer bare ikke vente så lenge ;)

Så gøy :) Det er skikkelig stas med de søte små plaggene. Her er det blanding av den kommende storebror sine "gamle" klær og noe fint nytt :) Vi vet heller ikke hva det er så blir spennende å se om vi må dra fram alle kassene med guttetøy eller kjøpe ny farge etter fødsel :)

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Godt kjøp med 50% da ;) Må sjekke opp det!! Har jo ingenting så lite fra før uansett, å må vel ha litt ull med januar baby :)

Ja det jeg også tenker :)

Kommer nok til å kjøpe mer 100% ull også, men disse var så søte <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...