Gå til innhold

12 + 5. Ingen mage.. Bekymret for SA

Anbefalte innlegg

På søndag er jeg 13 uker. Skal på ulyralyd om en ukes tid.. Var det i uke 7 å fikk se et hjerte som slo :) saken et at jeg er så redd for at barnet vårt ikke lever. Jeg har ennå ingen tegn til mage.. Bare litt oppblåst. Ser bilder på nettet av grvide i uke 12 som har mage og blir litt stressa. Jeg har ikke hatt noen blødninger eller andre smerter enn litt stikk nederst i magen.. Kvalmen har avtatt, men er fortsatt svimmel og trøtt. Kan det være at fosteret ikke lever?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143961617-12-5-ingen-mage-bekymret-for-sa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

jeg er uke 26 (!!) og har nesten ikke mage. Så ta det helt med ro du :) Men husker selv hvordan jeg bekymra meg for alt rundt den tiden.. Det er så deilig å få sett fosteret rundt uke 12. Fatter ikke at dette ikke blir tulbudt alle, det er j ikke bra for gravide å gå rundt og bekymre seg for SA og MA hele tiden. Det har jo faktisk en påvirkning det hvordan man tenker.. tenk positivt du! Du har nok et lite nurk i magen som koser seg villt :D

Den skikkelige magen kom da jeg var halvveis her, ellers følte jeg meg mer eller mindre oppblåst. Det er jo ikke særlig stort akkurat på den tiden, men plutselig vokser den i rekordfart. Jeg var 5 måneder på vei før folk kunne se tydelig at jeg var gravid, og ikke bare smålubben ;)

Magen i seg selv skal du ikke bekymre deg for mtp sa i alle fall!

Det betyr ingenting, og det er like mange som ikke får mage før de er halvveis som det er de som får det tidlig.

Man bærer barna sine forskjellig utfra kropp og høyde osv. Så det skal du ikke bekymre deg for.

Jeg er andregangs, 21+2 nå, og kan fremdeles skjule magen om jeg går i vide klær :)

Annonse

jeg er 13,3 og har forsatt ingen tegn til mage, men klarer ikke å knappe igjen buksa pga av at det blir så stramt, jeg klarer ikke klær som strammer ved lysken for da gjør det vondt men ingen tegn til mage ennå her.

jeg er 13,3 og har forsatt ingen tegn til mage, men klarer ikke å knappe igjen buksa pga av at det blir så stramt, jeg klarer ikke klær som strammer ved lysken for da gjør det vondt men ingen tegn til mage ennå her.

og jeg er 3 gangs svanger.

Hadde forventet å se noe etter uke 12,siden jeg er en ganske liten og slank jente.. Ser man ikke magen tidligere da?
Det er HELT individuelt. Da jeg var gravid med nr 1, var jeg også slank - og jeg husket at det var rart å dra på UL i uke 19 uten at jeg hadde noen babymage! Da jeg var i uke 26-27 sa jeg fra til resepsjonsdama på jobb at "mandag blir jeg litt sen, for jeg skal på kontroll" - og hun så på meg med store øyne og sa KONTROLL? Er du gravid? Uka etter reiste jeg bort på ferie, og da jeg kom tilbake uka etter det igjen, hadde magen "poppa" og det var INGEN tvil om at jeg var gravid, nei!
  • 3 uker senere...

Jeg er snart 28 fullgåtte og enkelte tør ikke spørre om jeg er gravid for jeg har så liten mage. Er andre gangs. Høyere symfsemål denne gang, men mindre mage.

Når jeg sitter godt tilbakelent ser det ut som jeg har en valk på magen. Bærer tydeligvis langt bake denne gang.

Jeg er 13+5 og ikke noe mage. Og jeg så tre friske raske babyer på fredag.( altså 13+0)

TRE babyer!!! Aiaiai, noe så fantastisk! Ønsker deg masse lykke til! Når er din termin? Må vel kanskje regne med at de kommer litt tidligere når det er tre? TRE altså?! Herlig :D

Jeg merket at buksene ble for små, men gravidmage kom ikke før etter ultralyden, og selv nå som jeg har kommet til uke 26 er det nok ikke alle som ser med en gang at jeg er gravid heller.

I uke 13 var det bare samboeren som la merke til at magen var noe større når han tok på den.

Jeg er 13+5 og ikke noe mage. Og jeg så tre friske raske babyer på fredag.( altså 13+0)

TRE babyer!!! Aiaiai, noe så fantastisk! Ønsker deg masse lykke til! Når er din termin? Må vel kanskje regne med at de kommer litt tidligere når det er tre? TRE altså?! Herlig :D

Hei, måtte rekne med 7 uker før termin, ul på mandag kl 09! Så blir tett oppfulgt :-) egentlige termin var 03.03.13 men ca 2 uken i januar bør vi forvente dem :-)

Endret av snart3-4-5barnsmor.87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...