21293425 Skrevet 10. august 2012 #3 Skrevet 10. august 2012 Jeg har likt å bære i meitai og vevd sjal til nå (4mnd gammel). Pappen liker den formsydde selen best, han begynte å bære da ungen var drøye to mnd. Beste tips er å finne noen som har et lite utvalg og få hjelp og prøve på de ulike.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. august 2012 #4 Skrevet 10. august 2012 Jeg brukte denne hver eneste dag fra vesla var nyfødt og frem til ca 5-6 mnd; http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=545_332 Supergod å bære med og rask å ta på siden den ikke krever knyting, anbefales nok en gang fra meg
Gjest Kira med en av hver Skrevet 10. august 2012 #5 Skrevet 10. august 2012 Jeg har både manduca, ergobaby bæresele og babybjørn bæresele. Må innrømme at sistnevnte er helt håpløst når barnet begynner å veie mer enn 3-4 kg, får så vondt i ryggen av den. Min favoritt er manducaen Ta deg en tur til f.eks Bæreglede (eller sjekk ut nettsiden deres). Der får du mange gode tips og råd.
Gjest yrild Skrevet 10. august 2012 #6 Skrevet 10. august 2012 og når de blir litt større er favoritten Mei-teien Titt-tei (www.titt-tei.no), selv om Manduca også er super.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå