ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 Jaja... Ligger nå her på føden. Fikk satt inn ballongkateter i går som datt ut på kvelden. Så ble lagt inn kl09 og har fått første modningspille. Liggi med ctg reg i 1 time og skal ha neste vurdering i fire tiden. Prøver å få tiden til å gå, men er ikke så lett... Timene blir veeeldig lange. Godt man i allefall har nett :-) spennende å se hvordan det utvikler seg, og når vi får hilse på prinsessa vår :-)
Silverfox Skrevet 10. august 2012 #2 Skrevet 10. august 2012 Lykke til, håper du slipper å vente så lenge
Sabrinalill Skrevet 10. august 2012 #3 Skrevet 10. august 2012 Lykke til Håper det går kjappere etterhvert
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 10. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2012 Ja får håpe det... ventingen etter modningspillene er laaaaang. Ble satt igang med gutten vår for 5 år siden da måtte jeg har 5 piller - med 6 timer venting etter hver pille. Så håper jeg slipper med litt færre nå. Ny vurdering kl. 16 så håper det har skjedd noe fremgang, men kjenner ikke noe murringer eller noe sammentrekninger så er redd det går tregt denne gangen også. Får belage meg på at det tar lang tid, og heller bli positivt overrasket om jeg slippet unna med færre enn sist.
Celcius73 Skrevet 10. august 2012 #5 Skrevet 10. august 2012 Kan jeg bare spørre hvorfor du blir igangsatt? Uansett lykke til! Håper du slipper å vente for lenge før fødselen kommer i gang
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 10. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2012 9 dager på overtid, tomt for fostervann og ingen vekst siden forrige ul.
Augustspire<3 Skrevet 10. august 2012 #7 Skrevet 10. august 2012 Lykke til! Håper du har kommet litt lenger no...
Celcius73 Skrevet 10. august 2012 #8 Skrevet 10. august 2012 9 dager på overtid, tomt for fostervann og ingen vekst siden forrige ul. Oj! Gikk vannet uten at du fikk rier?
Netti*** Skrevet 10. august 2012 #9 Skrevet 10. august 2012 Hvordan går det ? Fått noe premie for god jobb siden før jul i fjor:-)
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 10. august 2012 Forfatter #10 Skrevet 10. august 2012 Her går det tregt... Skjer ikke så mye, igangsetting = mye venting. Vannet har ikke gått, men babyen Produserer ikke mer / nok vann (slik jeg har skjønt det). Så da blir det ganske tomt. De ser at det er tomt for fostervann når de tar ul. Skjedde akkurat det samme i mitt første svangerskap. Skulle egentlig vært undersøkt igjen nå, men det ble vist så travelt her at jeg er satt litt på vent :-(
Netti*** Skrevet 10. august 2012 #11 Skrevet 10. august 2012 Høres frustrerende ut. Håper min vil ut før mandag, da setter de meg i gang om ikke noe skjer. Vil jo gjerne at det skjer naturlig. Håper du får litt fortgang nå, slik at det ikke blir så mye venting. Masse masse lykke til:-) Du er snart i mål...
Mamma til to guttegull Skrevet 10. august 2012 #12 Skrevet 10. august 2012 Jeg ble også satt igang. Først med ballongkateter og så stikkpille. For meg holdt det med én pille. De første timene lå jeg rolig, men én time før ny vurdering begynte jeg å gå trapper. Da skjedde det endelig noe. Anbefales! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå