Gå til innhold

Da er jeg tilbake - og vil gjerne se på noen ila. helgen! :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei :) velkommen tilbake!

lurere på om du vil se på meg?

har termin 3 november. og lurer på om du ser når jeg føder? lengde på fødsel og hvordan den starter? eller om det blir keisersnitt siden morkaka ligger litt domt til!

jeg vet kjønn, så lurer på om du får opp det samme?

åsså lurere jeg på om du ser når sønnen blir innkalt til øre/nese/hals å om det blir operasjon med innlegging av dren på han.??

født 08.09.85

sønn født 25.11.09

Gjest Ms. Muffins
  romheg♥ mammas skatt♥ skrev (På 10.8.2012 den 10.51):
hei :) velkommen tilbake! lurere på om du vil se på meg? har termin 3 november. og lurer på om du ser når jeg føder? lengde på fødsel og hvordan den starter? eller om det blir keisersnitt siden morkaka ligger litt domt til! jeg vet kjønn, så lurer på om du får opp det samme? åsså lurere jeg på om du ser når sønnen blir innkalt til øre/nese/hals å om det blir operasjon med innlegging av dren på han.?? født 08.09.85 sønn født 25.11.09

Takk for det romheg <3 mammas skatt <3!

Får opp et 11-tall på deg, om det er tidspunktet du føder på, at fødeslen begynner kl 11 eller om det er datoen den 11. vet jeg desverre ikke. Får du ei jente nå? Eller har du et sterkt ønske om å få ei? Du skal ikke ta keisersnitt, fødselen blir vaginal og normal.

Sønnen din blir innkalt, men ring å fremskynd litt, slik at de ikke glemmer deg. Jeg får opp et ja på innleggelse av dren!

Masse lykke til! :)

Annonse

Gjest Ms. Muffins
  Temperance skrev (På 10.8.2012 den 10.59):
Hei! Jeg lurer på når jeg føder? Termin er 28. august. Ser du noe om hvordan fødselen og barseltiden blir? Min fødselsdato er 29.08.90 :)

Oi, kanskje du føder på bursdagen din? Hehe :)

Nei, jeg tror du føder før tiden- Er det gutt du skal ha?

Er en liten stabukk du har i magen din, sparker mye og lager mye leven inni der :) En kvikk krabat som vet hva han vil!

Fødselen blir rask og ukomplisert! Ingenting å grue seg til, jeg tror du takler smertene utrolig bra i forhold til hva du trodde. Ser heller ingen smertelindring på deg, så tror nok at ting er over før du rekker å tenke på å ta noe ;)

Masse lykke til! :)

Babygal 1+1 <3 skrev (På 10.8.2012 den 11.01):
hei :) velkommen tilbake! lurere på om du vil se på meg? har termin 3 november. og lurer på om du ser når jeg føder? lengde på fødsel og hvordan den starter? eller om det blir keisersnitt siden morkaka ligger litt domt til! jeg vet kjønn, så lurer på om du får opp det samme? åsså lurere jeg på om du ser når sønnen blir innkalt til øre/nese/hals å om det blir operasjon med innlegging av dren på han.?? født 08.09.85 sønn født 25.11.09
Takk for det romheg <3 mammas skatt <3! Får opp et 11-tall på deg, om det er tidspunktet du føder på, at fødeslen begynner kl 11 eller om det er datoen den 11. vet jeg desverre ikke. Får du ei jente nå? Eller har du et sterkt ønske om å få ei? Du skal ikke ta keisersnitt, fødselen blir vaginal og normal. Sønnen din blir innkalt, men ring å fremskynd litt, slik at de ikke glemmer deg. Jeg får opp et ja på innleggelse av dren! Masse lykke til! :)
tusen takk :) 2 ul mente jente og har også et ønske om jente da :) men bare det er friskt skal en være glad.
Gjest Ms. Muffins
  romheg♥ mammas skatt♥ skrev (På 10.8.2012 den 11.03):
Takk for det romheg <3 mammas skatt <3! Får opp et 11-tall på deg, om det er tidspunktet du føder på, at fødeslen begynner kl 11 eller om det er datoen den 11. vet jeg desverre ikke. Får du ei jente nå? Eller har du et sterkt ønske om å få ei? Du skal ikke ta keisersnitt, fødselen blir vaginal og normal. Sønnen din blir innkalt, men ring å fremskynd litt, slik at de ikke glemmer deg. Jeg får opp et ja på innleggelse av dren! Masse lykke til! :)
tusen takk :) 2 ul mente jente og har også et ønske om jente da :) men bare det er friskt skal en være glad.

Ja, det var ganske lett å få opp kjønn på babyen din! :)

Er hun rolig i magen din? Bekymrer du deg angående dèt?

Gjest Ms. Muffins
  Maja10 skrev (På 10.8.2012 den 11.06):
Hei, så gøy om du kan kikke litt på meg også. Ser du en et lite knøtt på meg snart? Har litt dårlig tid som du sikkert ser og samboer er lite ivrig men jeg gir ikke opp håpet. f. 220868. Takk:-))

Heisann Maja10 :)

Ser tydelig en familieforøkelse på deg innen året er omme. Får opp mye god energi på November på deg, så om du skal bli gravid denne måneden, eller om du får en annen god nyhet er vanskelig å si. Har slitt en stund med prøvingen?

Babygal 1+1 <3 skrev (På 10.8.2012 den 11.03):
Hei! Jeg lurer på når jeg føder? Termin er 28. august. Ser du noe om hvordan fødselen og barseltiden blir? Min fødselsdato er 29.08.90 :)
Oi, kanskje du føder på bursdagen din? Hehe :) Nei, jeg tror du føder før tiden- Er det gutt du skal ha? Er en liten stabukk du har i magen din, sparker mye og lager mye leven inni der :) En kvikk krabat som vet hva han vil! Fødselen blir rask og ukomplisert! Ingenting å grue seg til, jeg tror du takler smertene utrolig bra i forhold til hva du trodde. Ser heller ingen smertelindring på deg, så tror nok at ting er over før du rekker å tenke på å ta noe ;) Masse lykke til! :)

Takk for svar! Kanskje det blir en bursdagspresang på meg ja :) det stemmer at det er en gutt :) men han er ganske rolig syns jeg da, har aldri blitt så mye spark egentlig. Men ligner han pappaen sin så blir han nok en aktiv gutt etterhvert ja! Håper fødselen blir slik du sier, har tro på at det skal gå fint :)

Gjest Ms. Muffins
  Temperance skrev (På 10.8.2012 den 11.15):
  Babygal 1+1 <3 skrev (På 10.8.2012 den 11.03):
Oi, kanskje du føder på bursdagen din? Hehe :) Nei, jeg tror du føder før tiden- Er det gutt du skal ha? Er en liten stabukk du har i magen din, sparker mye og lager mye leven inni der :) En kvikk krabat som vet hva han vil! Fødselen blir rask og ukomplisert! Ingenting å grue seg til, jeg tror du takler smertene utrolig bra i forhold til hva du trodde. Ser heller ingen smertelindring på deg, så tror nok at ting er over før du rekker å tenke på å ta noe ;) Masse lykke til! :)
Takk for svar! Kanskje det blir en bursdagspresang på meg ja :) det stemmer at det er en gutt :) men han er ganske rolig syns jeg da, har aldri blitt så mye spark egentlig. Men ligner han pappaen sin så blir han nok en aktiv gutt etterhvert ja! Håper fødselen blir slik du sier, har tro på at det skal gå fint :)

Nei, tror du føder før tiden! :)

Opp til ei uke før faktisk, så pakk baggen i god tid! ;)

Hvis han er rolig nå, kommer han ikke til å bli det når han er født, hehe. Ser en aktiv gutt skjønner du - så det er bra du er full av ung energi! Dette går veldig bra, kos deg den siste tiden! :)

Annonse

Babygal 1+1 <3 skrev (På 10.8.2012 den 11.06):
Ja, det var ganske lett å få opp kjønn på babyen din! :) Er hun rolig i magen din? Bekymrer du deg angående dèt?
til tider kan hun være rolig. men tenker mye på leiet hennes. mener hun har lagt hode ned, så redd hun kan snu seg igjen. men har jo en stund igjen. va kansje mere bekymret før med sparkinga/bevegelsene, for har kjent mye mindre enn det jeg gjorde med storebroren. men det har vel med morkakeplasseringa å gjøre.
  Babygal 1+1 <3 skrev (På 10.8.2012 den 11.08):
  Maja10 skrev (På 10.8.2012 den 11.06):
Hei, så gøy om du kan kikke litt på meg også. Ser du en et lite knøtt på meg snart? Har litt dårlig tid som du sikkert ser og samboer er lite ivrig men jeg gir ikke opp håpet. f. 220868. Takk:-))
Heisann Maja10 :) Ser tydelig en familieforøkelse på deg innen året er omme. Får opp mye god energi på November på deg, så om du skal bli gravid denne måneden, eller om du får en annen god nyhet er vanskelig å si. Har slitt en stund med prøvingen?

Hei igjen og takk for svar. Vi har ikke fått satt i gang ordentlig prøving pga samboer mener det er nok med ett barn. Men jeg maser i vei og klarer ikke gi opp håpet om at vi snart virkelig skal prøve:-))

Gjest Ms. Muffins
  romheg♥ mammas skatt♥ skrev (På 10.8.2012 den 11.20):
  Babygal 1+1 <3 skrev (På 10.8.2012 den 11.06):
Ja, det var ganske lett å få opp kjønn på babyen din! :) Er hun rolig i magen din? Bekymrer du deg angående dèt?
til tider kan hun være rolig. men tenker mye på leiet hennes. mener hun har lagt hode ned, så redd hun kan snu seg igjen. men har jo en stund igjen. va kansje mere bekymret før med sparkinga/bevegelsene, for har kjent mye mindre enn det jeg gjorde med storebroren. men det har vel med morkakeplasseringa å gjøre.

Ja, kjenner litt bekymring når jeg ser deg.

Men det skal du slutte å være, for det er ingenting i veien. Hun er roligere enn du ønsker kanskje, men når hun kommer ut, er hun mer aktiv enn du trodde hun ville bli, hehe :) Tror hun blir mer aktiv helt mot slutten også. Lykke til videre! :)

Gjest Løvemusene

Wii kan jeg prøve meg?? Pleier sjelden å spørre her inne! Har en god følelse om at jeg er gravid nå, ruger på to egg. Kan du være så snill se om det blir en eller to, også kjønn? Tusen takk snille ;)

Endret av Løvemusen

Hei sånn, kan du være så snill å ta en titt på meg også. Hadde en MA i juni. Når blir jeg gravid? Kjønn? Antall + gjerne om det dukker opp noe annet også. 311071 er jeg født på.

Tusen takk for din kostbare tid.

Gjest Mammantil2prinser
  Babygal 1+1 <3 skrev (På 10.8.2012 den 10.46):

Ja, som tittelen sier; Jeg er tilbake på forumet, og vil gjerne se på noen i løpet av helga! :)

Hei ser du noe om fødselen min starter naturlig denne gang og før etter termin som er 27.11.12? :)

Ser du om det går raskt seint?

Har PANIKK for å ende opp med keisersnitt og epidural :(

Født:141091

TUUUSEN takk:)

Hei.

Har du tid til å se på meg?

Jeg har termin 13. Sept, kan du se noe om det kommer til å skje noe før den tif? Og om alt er bra med den lille?

Jeg har litt høy crp, men de vet ikke hva det er, og den går nedover.

Kan du se hvilket kjønn det er?

Fødselsdatoen min er 10.11.85

Endret av Leilis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...