Gå til innhold

Bumbleride indie

Gjest lillemor og lillefrøken

Anbefalte innlegg

Hvordan er liggemålene på sportsdelen? Er det god plass til barnet og vinterpose? Er vogna lun? Hva er dere minst fornøyd med? Sikler på denne vogna, men ingen forhandlere i nærheten så jeg får sett den live!!

Fortsetter under...

Jeg har prøvd vogna, fikk låne den noen dager av ei venninne. Min lille 1,5-åring satt som en prins og var kjempefornøyd på de turene vi trillet. Vogna var mer enn lang nok for både han og voksi classic-posen vi har. Det følger ikke med fottrekk, men venninna mi hadde et foret universaltrekk fra vognverden.no som fungerte bra. Vogna virka lun med veldig god kalesje. Mulig det kan trekke litt mellom vogna og like nedenfor festene til fottrekket, da det ikke var helt tett der. Veldig god trillekomfort, både i terreng og over fortauskanter etc. Fylte handlekurven til randen og merka ingen forskjell på trillekomforten.

Skal kjøpe en vogn nr. 2 da vi reiser mye med fly og kjører en del bil, og det står må mellom Bumbleride Indie og Brio Go. Jeg tenker at Indie har et annet bruksområde da den er bedre i terreng og på snø, den er lang og flat og må pakkes i Prampack ved flyreise eller legges på toppen av bagasjen i bilen, den er billigere enn Go og penere å se på. Go er mer funksjonell fordi sportsdelen kan vendes, den pakkes nok best i reiseveska som hører til (Indie har også travelbag, altså), den er høyere og kortere å plassere i bagasjerommet på bilen, og blir mindre enn Indie, men trilles best på harde underlag. Vanskelig valg, hjerte sier Indie og hodet sier Go;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...