Gå til innhold

noen som vet hvor mye verdien på huset øker ved å heve 2 etasje så det blir full etajse.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer helt ann på hvor du bor og størrelsen samt standarden på det som skal bygges.

indre østfold. str på grunn arelaet er 80, men i andre etasje blir det 54 kvm grunnflate.

standar skal jo være bra.

panel vegger, isloasjon i vegger og tak, nytt vindu i alle rom, fint gulv, usikker på type enda. og alt nøkkel ferdig i 2 etasje.

Jeg ville tippet rundt 1 mill. +/-, men det kommer jo an på hvor du bor og hvor stor grunnflate det er på huset ditt.

Vi skal søke om å få heve taket 1 meter og lage 3 soverom, da vi ikke trenger 2 meters høyde på de korteste veggene. Håper å få det til for under 1 mill., men det får koste det det vil hvis vi får lov. Kjøpte huset såpas billig at det vil definitivt være verdt det.

Jeg ville tippet rundt 1 mill. +/-, men det kommer jo an på hvor du bor og hvor stor grunnflate det er på huset ditt. Vi skal søke om å få heve taket 1 meter og lage 3 soverom, da vi ikke trenger 2 meters høyde på de korteste veggene. Håper å få det til for under 1 mill., men det får koste det det vil hvis vi får lov. Kjøpte huset såpas billig at det vil definitivt være verdt det.

okey. samme for oss billig hus liten plass,.

vi trenger ikke 2 meters høyde, men når vi først gjør det så greit å sørge for å ha plass,. koster så lite å få det høyere når man først gjør jobben.

1 mil er jo en bra sum. håper på noe rundt der selv. det hadde hjulpet veldig.

Da bruker jeg eksempelet til min bror som også hadde grunnarealt på 80 og som bygde på ny etasje på 64 kvm nå nylig.

Bor ikke i østfold men i tilsvarende strøk rent prismessig.

Opprinnelig prisantydning var på 1.750.000,- og etter påbygging solgte de for kr. 2.320.000,-. Altså 570.000,- i tillegg.

Det ble da bygget 2 soverom + en TV- stue, så blir jo ganske likt som dere.

Annonse

Jeg ville ringt en lokal megler og spurt hva han tror, varierer veldig fra sted til sted.

Men hvis dere bor på små steder med billige hus blir nok verdiøkningen en god del mindre enn det dere legger inn av penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...