Gå til innhold

Tørr ikke tro det!

Anbefalte innlegg

Heisann! har fulgt med en stund her nå, men har ikke skrevet noe tidligere. Saken er den at vi skal på fest i helgen. å for å bare sjekke tok jeg en g-test. Det ble TO streker! Har IKM 13-14. Kan det være mulig er jeg gravid? Skal farge å stripe håret i dag, kan det være farlig? å hvordan skal jeg lure meg unna alkohol???

Beklager mange spørsmål, men ble litt satt ut!post-42-0-16962200-1344586890_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143961528-t%C3%B8rr-ikke-tro-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

Strip håret og kos deg.

Hvordan unngå alkohol: 1) forsøk å unngå andledninger der det er forventet at du drikker, dersom det er mulig.

2) Kjør til og fra fester/middager/syklubb

3) Om du ikke kan unngå, eller bruke en hvit løgn - ha et glass med vin/øl, som du såvidt nipper til, drikk masse vann ved siden. Har gjort dette suksessfullt i mine svangerskap :-)

Jeg bruker å helle alkoholfri vin på en vinflaske som det tidligere har vært alkoholholdig vin i før. Så lenge du har et glass med noe å drikke i tenker ikke andre få mye over Hva du drikker. Værre om du ikke drikker. Blir du tilbudt drikke, takk ja og nipp litt i glasset og heller gi til noen allierte etterhvert/tøm det ut i vasken ;)

Gratulere med spire!

Takk for svar! Skal i bryllup å da blir det vanskelig å lure seg unna.. Men vi trenger ikke å tenke på at noen må kjøre oss, d er sikkert. :)

Ta ett glass for syns skyld, helst vin, gå med det i hånda, ta det til munnen og lat som du drikker, men ikke drikk. Ha samme glass hele kvelden + et glass vann i tillegg. Når noen byr på mer, si nei takk jeg har. De færreste vil legge merke til at du ikke har drukket noe av glasset. Det gjorde jeg på en fest jeg var på før det var "offisielt". Ingen spurte eller la merke til noe.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...