Gå til innhold

åååå... hvorfor skal det ta så lang tid å bli gravid?

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg begynner å bli mektig lei nå.. vi er snart ferdig me pp11, ikm i morgen - ser ikke lyst ut, regner med pp12 står for tur i morgen.. :(

Ønsket om barn i magen er så stort! Og det gjØr så vondt å se/hØre om andre gravide eller som har fått baby..

Jeg vil også bli gravid nå - kjØpe babyklær og utstyr, drØmme meg bort og endelig få det jeg Ønsker meg..

Beklage sutreinnlegget - men regner med det er flere som kjenner seg igjen...

Hvordan pp er du i? å hva fØler du?

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg så godt igjen! Men ikke gi opp motet, ta noen dager å få ut all frustrasjon og kom tilbake for fullt!

Og det er bare å "sutre" i vei, for vi alle her vet hva det er snakk om :) Stor klem!

Hvis det ikke går denne 11 pp, så vil jeg anbefale dere å kontakte lege så dere kan få komme dere inn på kontroll:) Så kan dere få svar på hva som evt kan være årsaken til at det tar lang tid.

Som regel tar det en stund før dere kommer igang med dette, så bare ring å spør:) Evt lyg på dere en mnd:)

Krysser fingrene for dere! har selv prøvd i tunge 9 mnd denne gangen, og 6 mnd første. Så kjenner til følelsen fram til de mnd.

Lykke til :)

Vet akkurat hvordan du har det, men vil råde deg til å kontakte lege, for det kan faktisk være en liten ting som gjør det vanskelig for dere. Har selv vært prøver i 2 år og 10 mnd, og i april fant legen ved ivf klinikken at jeg hadde for lavt stoffskifte, nå er endelig det normalisert så da håper vi det skal hjelpe! :) sier ikke du kan ha det, men der er mange ulike årsaker som kan spille en faktor og gjøre det vanskeligere å bli gravid! Lykke til videre, og ikke mist motet, du skal se dere blir det til slutt! :)

I know how you feel... Feirer (!) ett år som prøvere i disse dager, er i pp 15 nå. Legetime på mandag for å begynne den kjipe prosessen med å finne ut om noe er galt.

Prøver å glede meg med alle som blir foreldre rundt meg, men begynner å bli mektig lei struttende mager og nyfødt-bilder på Facebook :)

Annonse

Jeg orker ikke mer av struttende mager og nyfødte bilder så har lagt de jeg vet på ignorering. Misforstå meg rett - jeg er kjempe glad på deres vegner men jeg sitter å tenker hele tilbake til "hvis jeg hadde ikke opplevd SA så ville jeg vært...".

Så derfor har det vært lettere å komme ut av depresjon og prøve se fremover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...