Gå til innhold

sykehustur på oss i går....

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos jordmora. Hun fant +2 proteiner i urinen. Lett forhøyet blodtrykk. Et undertrykk på 95.selv etter hvile En forterlyd på 190-160 Dette sammen med min hodepine å kvalme gjorde at hun ville sende oss på sjekk. Kom på sykhuset ca 1.5 time senere. Med samme urinprøve som hos jordmora. På sykhuse fant de ingen ting i den annet enn spor av slim. Blodtrykket var fint sa de og foststerlyden var på ca 150. Lå til registrering i ca 1t. Blir jo litt bekymret når d blir sånn. Prøver å slappe av med den.beskjeden fra sykhuset om at alt var bra. Men det er ikke så lett. Blir jo bekymret. Hvorfor var ting slik hos jordmora da? flere som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jordmødre ikke er leger blir de usikre og vil heller sjekke en ganfg for mye enn en gang for lite. Tror ikke de analysestripsene de bruker hos jordmor er veldig nøyaktig sammenlignet med laboratoriprøvene de kan gjøre på sykehus. Jeg ville stolt på sykehuset for å si det sånn...

Skrevet

Når jeg var hos jordmoren selv sist så var det litt proteiner i urinen. Sendte inn en urinprøve til Baktus. Har siden da tatt 3 baktusprøver og ingenting kom ut på svarene.

Så jordmødrene vil være på sikre siden, siden de ikke er leger og har all apparater og slik for å undersøke alt :)

Skrevet

Jeg synes det er bra at jordmødrene heller sender for en sjekk for mye enn for lite :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...