Gå til innhold

Vi mister..

Anbefalte innlegg

Har prøvd i 1,5 år og etter 1. doble pergokur satt spiren.

De siste dagene har vi vært så utrolig glade for at det endelig er vår tur til å få baby. Har tatt tre positive tester og gleden har vært stor! Endelig skulle vi bli foreldre!!

Men i dag begynte jeg å blø og utover dagen ble smertene så store at jeg måtte gå hjem fra jobb. Sov noen timer på sofaen og i kveld har jeg blødd mye i tillegg til sterke smerter i magen.

Sitter her nå trist og lei og tom... Tårene triller og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre..

Har aldri opplevd dette før, så lurer på om jeg bør kontakte lege? Er ikke mer enn 5 uker på vei..

Skal vi fortsette å prøve denne mnd? Dette vil jo være pausemnd før neste pergokur..

:(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143961487-vi-mister/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff! Så trist :( ekstra grusomt når dere har prøvd så lenge!

Mistet selv for 3 uker siden og siden vi hoppet rett på igjen venter eg no i spenning enten neste uke eller uken etter på om mensen kommer igjen!

Veldig vanskelig selv om en "bare" er kommet 5 uker.. Og du har absolutt lov å være lei deg! Selv var eg 6-7 uker og når eg ringte legen ble eg møtt med at det er så tidlig at eg bare sku vente å ta en ny test selv om en ukes tid... Ble så paff! Endte med at eg gikk en uke uten å vite om eg hadde mistet eller ikke.. Reiste til slutt til legekontoret og fikk tatt hcg bp med to dagers mellomrom som tydelig sank.. Var nesten godt å bare få et svar! Ville ringt legen å gjerne fått tatt sånn bp så du er sikker på at du har mistet!

Også har eg jo hørt at en er mest fruktbar etter sa så eg ville bare prøvd med engang :) det er jo veldig forskjellig ka leger anbefaler om å vente eller kjøre på! Eg har ikke tålmodighet til å vente og blødde såpass få dager at vi ikke såg noe hinder for å begynne med engang!

Ønsker deg hvertfall masse lykke til:) ikke mist motet! Men ta den tiden du trenger på å komme deg! Er en påkjenning på kroppen dette på psykisk og fysisk!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143961487-vi-mister/#findComment-144452599
Del på andre sider

Så trist.

Støtter hva Anette 1987 skriver.

Jeg hadde en SA i uke 8,5. Tok blodprøve HCG for å se at denne sank og at den ble så lav at man var sikker på at "alt kom ut." Føltes tross alt godt å bli sikker.

Så jeg anbefaler også at du tar kontakt med legen.

Har også hørt at man er mer fruktbar etter en SA, men vet ikke om det er riktig eller bare noe man tror.

Med meg gikk det lang tid etter SA før jeg ble gravid igjen, men nå er jeg 28+2 og alt har gått bra hittil så er kjempeglad.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143961487-vi-mister/#findComment-144452683
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...