Papegøyeblomst Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 La inn min første bestilling derfra for 2-3 dager siden, og lurer på hvor lang tid jeg kan forvente?
Celcius73 Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Det kommer an på hvilken fraktmetode du velger. Det kan gå alt i fra 4 dager til opptil 6 uker før pakken dukker opp. Jeg pleier vanligvis å velge den rimligste frakten uten sporing. Da tar det vanligvis rundt 10 dager før den kommer til postkontoret. Men dette vil nok variere etter hvor du bor i landet også
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #3 Skrevet 9. august 2012 En til to uker med 6 dollars frakt. Mye raskere med de dyre alternativene:-)
Papegøyeblomst Skrevet 9. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2012 Det kommer an på hvilken fraktmetode du velger. Det kan gå alt i fra 4 dager til opptil 6 uker før pakken dukker opp. Jeg pleier vanligvis å velge den rimligste frakten uten sporing. Da tar det vanligvis rundt 10 dager før den kommer til postkontoret. Men dette vil nok variere etter hvor du bor i landet også Ok, takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå