Gå til innhold

Vanskelig å montere trampoline?

Anbefalte innlegg

Gjest Visten
Skrevet

Ikke om det bare er en vanlig trampoline med sikkerhetsnett (som du finner i annenhver hage)... Det gjør du glatt alene, ikkeno problem. :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Visten, trener du bodypump du eller? ;) Det er jo drittungt å få på det trekket alene! Tilogmed mannen som er over snittet sterk har problemer... Men er man 2 går det fint :)

Gjest Visten
Skrevet
Visten, trener du bodypump du eller? ;) Det er jo drittungt å få på det trekket alene! Tilogmed mannen som er over snittet sterk har problemer... Men er man 2 går det fint :)

Da må du jo ha brukt feil teknikk :) Jeg fester 4 fjærer først - dersom trampolina ses som ei klokke er det kl. 12, 3, 6 og 9 - deretter går det som en lek! :D ...helst bør man jo ta vare på den greia man skal dra fjæra på med da, men skrutrekker fungerer det og ;) ...dessuten har jeg fiskebollearmer, ingen bodypump her i gården ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet
Da må du jo ha brukt feil teknikk :) Jeg fester 4 fjærer først - dersom trampolina ses som ei klokke er det kl. 12, 3, 6 og 9 - deretter går det som en lek! :D ...helst bør man jo ta vare på den greia man skal dra fjæra på med da, men skrutrekker fungerer det og ;) ...dessuten har jeg fiskebollearmer, ingen bodypump her i gården ;)

Ja, det er det vi har gjort og... Jøsses, kanskje vår var skrekkelig stram da? (For jeg nekter å tro at ikke sterke-mannen får det til om det er sååå enkelt)

Og ja, den greia er absolutt en must! Haha

Gjest Visten
Skrevet
Ja, det er det vi har gjort og... Jøsses, kanskje vår var skrekkelig stram da? (For jeg nekter å tro at ikke sterke-mannen får det til om det er sååå enkelt) Og ja, den greia er absolutt en must! Haha

Hehe.. Mulig det er spinaten jeg spiser som gir uttelling ;) Mannen min slipper ikke til trampolina, den er mitt prosjekt, han hadde sikkert bare rotet bort fjærene og dra-greia dersom han fikk holde på med den ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet
Ja, det er det vi har gjort og... Jøsses, kanskje vår var skrekkelig stram da? (For jeg nekter å tro at ikke sterke-mannen får det til om det er sååå enkelt) Og ja, den greia er absolutt en must! Haha
Hehe.. Mulig det er spinaten jeg spiser som gir uttelling ;) Mannen min slipper ikke til trampolina, den er mitt prosjekt, han hadde sikkert bare rotet bort fjærene og dra-greia dersom han fikk holde på med den ;)

Aha, det er spinaten som er tingen ja ;) Her får mannen bare styre, jeg har ikke tenkt å dra i noe som helst med vond nakke :P

(som egentlig minner meg på at vi skulle kjøpt ny trampoline...)

Skrevet

Vi sleit mye første gangen vi monterte vår fordi det var tungt å dra fjærene, men vi syns det har blitt litt lettere for hvert år. Om det er fordi fjærene har blitt litt mindre stramme eller om det er fordi vi har blitt så sterke ;) det aner jeg egentlig ikke, men har mest tro på det første. Sikkerhetsnettet syns jeg det har vært greit å være to til, men eldstemann på 5år kan godt være den andre personen ettersomd et jeg trenger han til er å holde "pinnene" til nettet mens jeg skrur dem fast.

Skrevet

Jeg fikk det ikke til :P

Mannen gjorde det, men han brukte en del tid.

Skrevet

Det er stort sett jeg og ungene som gjør det her på gården, ikke noe problem :)

Skrevet

Det er ikke vanskelig.. Jeg fikk trampoline når jeg var 10 år gammel og monterte den selv. (Ikke ment som skryt, eller kanskje litt for jeg var liten og puslete :P )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...