norwegianchick Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Hei, jeg skjønner ikke hva som er postiv test, da jeg syntes å ha det omtrent hele tiden.Er den positiv? Jeg har ikke regelmessig mens, men i dag er det dag 15. Jeg har heller lange sykluser en korte. Normalt sett i fra 30-45 dager Når bør jeg i så fall ha sex nå for å ha størst mulighet? Hele tiden er ikke en mulighet for min partner
Mamma til prins 2012 Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 For meg så ser det ikke ut som den er helt positiv enda. Teststreken skal være sterkere enn kontrollstreken for at den er positiv. Men eggløsning pleier å komme ca 14 dager før mensen. Så ut i fra dine sykluser kan eggløsningen være fra i morgen til ca om 2uker. Ut i fra testen din vil jeg vel heller helle mot at eggløsningen er om en dag eller to. Så hopp i høyet
norwegianchick Skrevet 9. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2012 For meg så ser det ikke ut som den er helt positiv enda. Teststreken skal være sterkere enn kontrollstreken for at den er positiv. Men eggløsning pleier å komme ca 14 dager før mensen. Så ut i fra dine sykluser kan eggløsningen være fra i morgen til ca om 2uker. Ut i fra testen din vil jeg vel heller helle mot at eggløsningen er om en dag eller to. Så hopp i høyet Takk
Gjest AnneS Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 Her ser du hvordan mine tester så ut da de ble positive (og spiren satt!) Min ble positiv på dag 17 Synes ikke din så helt positiv ut enda, men det lønner jo seg å ha sex fra 2-3 dager før EL uansett
Bumblebeee Skrevet 9. august 2012 #5 Skrevet 9. august 2012 Jeg vet ikke jeg, synes strimler er vanskelige å tolke. Jeg pleide å teste med billigtester, og den dagen jeg synes testen var positiv dobbeltsjekket jeg med en digital. Da ble det ikke så dyrt allikevel Hvis den ikke er helt positiv så er det iallfall like før. Siden det anbefales at sæden ligger klar og venter på egget så ville jeg nok lagt inn noen aksjer i dag med den testen der. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå