Gå til innhold

Kiropraktor KISS-syndrom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei kan noen anbefale en kiripraktor som har erfaring og er flink med barn i Oslo-området? Hva koster vanligvis slik behandling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kim Lauvring er fantastisk flink!! :) Holder til rett ved Tinghuset, Oslo Nevrokiropraktiske senter.

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Vi bor i Tromsø og storesøster hadde KISS da hun var lita. Vi betalte 550 kr for første behandling og 350 de neste rundene vi var der. Vi var til kiropraktor 3 ganger før ting ble bedre, men hadde 7 behandlinger tilsammen. Fikk en helt ny baby etter det :)

Har desverre ingen kiropraktor i Oslo å anbefale, men regner med at prisene stort sett er like?

Skrevet

Hva med manuellterapeut som er spesialisert på barn og som oftest også KISS? De er gratis også.

Oversikt finner du på manuellterapi.no

Skrevet

Vi hadde tre behandlinger hos manuellterapeut også ble det helt bra. Gikk på Bryn, like ved t-banen og var kjempe fornøyd. Han het Erik og anbefales. Gratis også :)

Skrevet

Manuellterapeut Marc De Decker i Oslo. Jobber ved Balderklinikken. Utrolig dyktig! Vi reiste 25 mil for å komme til han :-)

Skrevet

Marc de Decker! Veldig vennlig og veldig flink. Manuellterapeut med spesialisering på spedbarn. Vet virkelig hva han driver med. Sønnen min hadde låsninger i nakke, bryst og bekken og ble helt bra etter behandling. Tror egenandelen var en femtilapp...

Skrevet

Takk da prøver jeg med manuellterapeut, gutten min sover med nakken svært bakoverbøyd, ser ikke behagelig ut, kan også sove i andre stillinger, fin utvikling ellers, men ble anbefalt å få ham sjekket.

Takk for tipsene :-)

Skrevet
Manuellterapeut Marc De Decker i Oslo. Jobber ved Balderklinikken. Utrolig dyktig! Vi reiste 25 mil for å komme til han :-)

Har også fått super hjelp her - tre behandlinger - det var gratis for oss, barnet var ca 6 mnd da...

Skrevet

Jeg kan anbefale Bjørn Helgar som holder til på Fjellhamar i Lørenskog. Litt utenfor Oslo, men både enkelt å kjøre dit og også mulig å ta tog. Han er en av de beste manuellterapeutene i landet når det gjelder barn.

Skrevet

Jeg har hatt to barn med kiss og vil ikke anbefale kiropraktor. Ville gått til Bjørn Helgar på fjellhamarklinikken,han er manuellterapeut og spesialist på barn med kiss. Mine barn trengte 1-2behandlinger før de var helt bra og dette er gratis. Bjørn jobber også på Ahus en gang i uken og er superflink.

Skrevet

Ahus er lett tilgjengelig for oss, skal ringe dem til uken, takk :-)

Skrevet

Takk da prøver jeg med manuellterapeut, gutten min sover med nakken svært bakoverbøyd, ser ikke behagelig ut, kan også sove i andre stillinger, fin utvikling ellers, men ble anbefalt å få ham sjekket.

Takk for tipsene :-)

Dette trenger selvfølgelig ikke å stemme for alle, men dette er min erfaring.

Jeg var hos manuellterapeut med min datter, da hun ofte presset, skrek når vi la henne på ryggen (men det gikk fint på magen) og gråt nesten hele tiden, men han kunne ikke finne noe galt med henne. Da vi var hos kiropraktoe derimot brukte han 5 minutter på å finne skjevstillinger både i bekken og nakke. 4 behandlinger etter er hun helt fin! Sier ikke at manuellterapeuter ikke har noe for seg, men at dersom h*n ikke finner noe på ditt barn - så prøv kiropraktor :)

Skrevet
Takk da prøver jeg med manuellterapeut, gutten min sover med nakken svært bakoverbøyd, ser ikke behagelig ut, kan også sove i andre stillinger, fin utvikling ellers, men ble anbefalt å få ham sjekket. Takk for tipsene :-)
Dette trenger selvfølgelig ikke å stemme for alle, men dette er min erfaring. Jeg var hos manuellterapeut med min datter, da hun ofte presset, skrek når vi la henne på ryggen (men det gikk fint på magen) og gråt nesten hele tiden, men han kunne ikke finne noe galt med henne. Da vi var hos kiropraktoe derimot brukte han 5 minutter på å finne skjevstillinger både i bekken og nakke. 4 behandlinger etter er hun helt fin! Sier ikke at manuellterapeuter ikke har noe for seg, men at dersom h*n ikke finner noe på ditt barn - så prøv kiropraktor :)

Motsatt for oss: manuellterapeuten fant noe med en gang. Er vel litt tilfeldig kanskje, men begge yrkesgrupper kan jo hjelpe:)

Skrevet

Nå er det jo i utgangspunktet manuellterapeuter som har spesialisering på Kiss-Kidd. Det er dessuten gratis til barn under 12 år.

Skrevet

Det er lettere å få time på klinikken hans enn Ahus,dit kommer det bare barn som sliter veldig. Fjellhamarklinikken ligger 1min fra Ahus så ville ringt dit. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...