-L-07-1ma-10 Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Hjertet sank i dagtidleg når eg såg det var brun utflod på papiret... No mistar eg spiren..Har venta på at det skulle blø meir, men har til no ikkje gjort det.. Har ikkje erfaring med SA og veit ikkje korleis det artar seg. Har noko liknande erfaringar eller tankar om kva dette er?!?
solhilsen Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Hvis du søker litt på nett finner du ut at det kan skyldes følsomme slimhinner, blodkar som brister (f.eks etter samleie) etc. Har også lest at det kan komme brunt utflod når du egentlig skulle hatt mensen. I de fleste tilfeller er brun utflod under graviditet helt ufarlig
håpefull<3 Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 skjønner din frustrasjon, men det kan være helt ufarlig som de andre her nevner. selv er jeg redd for å se blod eller antydning til blod på papiret hver gang jeg er på do. men har flere venninner som har blødd masse og alt var ok ta deg en tur til legen så får du i hvert fall svar. satser på at alt er ok med deg som med mange av de som opplever slikt
Tina-30 Skrevet 9. august 2012 #5 Skrevet 9. august 2012 Det er nok ikke SA.Da får du skikkelig vondt i magen og masse rødt/mørkt blod som varer i dagesvis. Jeg hadde en uke med brun utflod og var hos gyno for det i forrige uke.Hun sa det var helt normalt.Jeg er 8+1 i dag.
*LP* Skrevet 9. august 2012 #6 Skrevet 9. august 2012 I mitt forrige svangerskap blødde jeg litt i uke 8, og det gikk helt fint! Jeg var veldig bekymret, men fikk komme inn til legen og fikk se et bankende hjerte!
sison Skrevet 9. august 2012 #7 Skrevet 9. august 2012 jeg er også i uke 8 og har hatt litt brun utflod i 4-5 dager nå. Vært hos legen og gynekologen og alt ser fint ut :-)
-L-07-1ma-10 Skrevet 9. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2012 Takk for svar! Litt betryggande å høyre at andre har opplevd liknande og at det har gått bra!! Skal på UL i morgon heldigvis, kryssar fingrane!! Det stemmer jammen som dei seier at ingen svangerskap er like, har hatt to før og aldri opplevd dette!!
Kitylla Skrevet 9. august 2012 #9 Skrevet 9. august 2012 Jeg er 6+6 og har også hatt brun utflod i noen dager. Startet med skikkelig menssmerter på mandag. Skikkelig redd for at jeg skal miste. Hadde MA i september i fjor, så er skikkelig nervøs. Kom akkurat hjem fra utlandet, så skal ta kontakt med legen i morgen. Lykke til på UL i morgen -L-07-1ma-10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå