Gå til innhold

Er dette bekkenløsning?? Eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så innmari vondt i korsryggen, magen strammer seg noe helt sykt og det iler nedover lårene.. Har vondt når jeg ligger på ryggen å litt ellers.., men har lest litt om bekkenløsning og det virker ikke som jeg kan ha det. Har ikke noe problem med å ligge på ryggen å løfte begge bena strakt ut. Det er ingen smerter da, ikke noe problem å sitte rett opp og ned med fotabladene mot hverandre å knerne rett ut. Har ikke bekkenløsning smerter, men hva kan det være..?? Noen som vet?? Vet at hode til lille ligger laaaaangt ned. Jordmor kunne dytte borti det på mandag da hun strippet meg eller røsket i meg.. Har litt nedpress.. Kan det ha noe med at det ikke kanskje er lenge til fødsel?? Er 38+4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tipper at det er hodet! Jeg har samme greia:p Legen sa ihvertfall at bekkenløsning hadde jeg ikke og garanterte at det var hodet til babyen som skapte ubehaget:p Hatt det sånn i 14 dager ca. Termin neste helg.

Skrevet

Men skal d være så vondt i korsryggen pga av det lille hode?? Jaja:) håper dette er snart over:)

Skrevet

Njæææ, akkurat det skal jeg ikke tørre å svare på. Kanskje du sover forkjært? At du ligger litt dårlig til og da belaster korsryggen? Skulle ønske jeg viste:/ Snaaaaart over:D

Skrevet

Hallo hodet! Jeg har ikke lest ordentlig at du først og fremst har vont i korsryggen. Beklager:p

Skrevet

Hihi:) hender det går litt fort noen ganger vettu:) håper dette vonde er snart over.. Var ei som beskrev dette som "sykla-langt-vondt-i-dåsa" å kunne kanskje ikke beskrevet dette bedre selv:p

Skrevet

Hadde en mistanke om d:) alt bra ellers eller??:)

Skrevet

:P

Jada, har det overraskende bra. Trodde å være høygravid og ventende skulle være tyngere og kjedeligere. Men har det som sagt overraskende bra :D Begynner selfølgelig å bli veldi klar til å møte Mini. Menstermin i dag, og ultralydtermin neste helg, så det nærmer seg med stormskritt! :D

Enn med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...