spireønske Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Heisan jenter... Nå de nesste dagene skal el være her! Kan dere se om det klaffer ? Evt, når ser dere en spire imagen på meg ? Mandagen får vi vite om vi får egen kapitalet til ett hus vi skal kjøpe, ser dere att det går den rette vegen? 01.03.90 Er fødsels datoen min
Fuglefrø Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Hei på deg Jeg får opp at du må fokusere på det positive, og visualisere målene dine. Positiv tiltrekker seg positiv. Ikke fokuser på negative tanker. Ting kommer til å løse seg og suksess ligger foran deg, men ikke være redd for å ta imot hjelp. Håper det gir mening, og at alt løser seg for dere..
spireønske Skrevet 10. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2012 Takk for att du tok deg tid til å se på meg Hehe, jeg har veldig mange positive tanker for tiden da Men noen flere som vil se hva dem får opp ?
**Bellasnella** Skrevet 10. august 2012 #4 Skrevet 10. august 2012 Jeg føler det er gode sjanser for klaff denne mnd! Når det gjelder huset er jeg litt usikker! Krysser fingrene!
spireønske Skrevet 10. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2012 takk for svar ifra deg bellasnella Kryss fingrene de som kan, slik att det blir hus, å vi på en måte starter ett nytt liv hihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå