Gå til innhold

Går du mest med håret i strikk, fletter, løst..?

Anbefalte innlegg

Hvordan er du på håret til hverdags? :) Må innrømme at jeg er veldig opptatt av håret mitt og står gjerne en halvtime for å fikse en ''spennende'' frisyre. Idag har jeg innbakt flette fra luggen og hele håret samlet i en flette på siden + en liten blomsterspenne på siden , hehe

Fortsetter under...

Det hørtes skikkelig fint ut.:) Jeg er ikke noe flink til å fikse meg på håret. På jobb må jeg ha håret i strikk (sykepleier), og på fritiden liker jeg å ha håret løst. Noen ganger bruker jeg rettetang, noen ganger krølltang, men til hverdags gjør jeg ikke så mye spennende med håret. På morningen pleier jeg bare vaske og gre det, så lar jeg det lufttørke. :)

Hestehale, eller utslått. Jeg står opp tidlig nok om morgenen, orker ikke stå opp enda tidligere for å fjonge håret mitt. Prioriterer heller sminke og ok klær.

Dessuten er jeg ikke så flink til å stæsje hår.

Har hår ned til rumpa, og med to ettåringer i hus må jeg naturlig nok sette det opp. Blir stort sett enten flette på ene siden, sånn vaskekjærring knute eller hestehale. Har jeg "barnefri" elsker jeg å gå med det løst! :)

Annonse

Ikke langt nok akkurat nå til at jeg får alt i strikk.... Går mye med det bak ørene, eller gredd bakover og med hårbøyle.... Hadde jeg fått det i strikk ville jeg nok brukt strikk 60% av tida vil jeg tippe....

Er ganske kjedelig av meg til hverdags og går enten med håret løst eller i hestehale.

Skal jeg virkelig være dristig så skiller jeg håret på høyre side istedenfor venstre og bruker kanskje blå hårstrikk istedenfor sort ;)

Hehe... Jeg er superkjedelig der. Håret mitt henger nesten alltid løst fra september til mai (med unntak av når jeg trener). Bare vasker det og børster det, og så henger det der da. Bruker maks 1 min på det. Det er langt (forbi skulderbladene) og ser relativt velstelt ut da. Jeg får rett og slett ikke helt til å sette opp håret mitt, det er sånn "silkehår" som bare sklir ut av alle frisyrer *sukke*

Om sommeren går jeg en del med hestehale, mest fordi jeg vil ha sol på nakken og ryggen og at det fort blir varmt å ha det løst da.

Annonse

Har håret alltid i strikk eller spenne på jobb. Men header jeg lager noen løse krøller i hestehalen for å se litt mer fresh ut. Eller så setter jeg opp håret på litt forskjellige måter. Er sykepleier så håret må ihvertfall bort fra ansiktet og ikke henge igjen slenge rundt.

Gjest Miryks

Strikk. Jeg vil ha langt hår, men jeg takler ikke at håret henger tungt i nakken.. :P Jeg har ufattelig tykt hår. Tynne, tynne hårstrå, og jævlig mye av det. Frisører ler alltid når jeg sier at håret er perverst tykt, så forbered deg. Så blir de fleste stående å leke 5-10 minutter med det før de begynner å klippe... :P

Burde egentlig klippe meg oftere, så jeg får tynna det litt. Er utrolig varmt å ha alt dette på hodet.. :/

Strikk. Jeg vil ha langt hår, men jeg takler ikke at håret henger tungt i nakken.. :P Jeg har ufattelig tykt hår. Tynne, tynne hårstrå, og jævlig mye av det. Frisører ler alltid når jeg sier at håret er perverst tykt, så forbered deg. Så blir de fleste stående å leke 5-10 minutter med det før de begynner å klippe... :P

Burde egentlig klippe meg oftere, så jeg får tynna det litt. Er utrolig varmt å ha alt dette på hodet.. :/

HELDIG du er! Her er det ganske slitt.. Men når jeg føner det med rund børste i to forskjellige størrelser ser det ganske fint ut. Har lysebrunt hår nedfor skuldrene og går mest med det løst.. :)

Gjest Juliea - kukløsklan

Jeg har samme som Miryks veldig mange hårstrå, men de er ikke så tykke hver enkelt... Men blir tjukt tilsammen!

Jeg har det ofte i høy hestehale, eller vanlig topp eller høy stylet topp til hverdags.

Om jeg skal på byen stikker jeg ofte innom en venninne eller Soliis eller DUGG og får håret fikset jeg har en del gode venninner som er frisører så de fikser det alltid om det e rnoe spess, date, skikkelig bytur ol..

Men jeg selv er udugelig da så glad jeg har de =)

Gjest UndrendeUllteppe

Jeg er håpløs...har hår til ca midt på ryggen og TAKLER IKKE å ha det løst. Helt idiotisk...alltid i høy hestehale, evt knutetopp...til og med på natten, slitt og kjedelig er det også begynt å bli, så jeg skal klippe meg...har bare brukt tre-fire måneder på å bestemme meg for hvilken frisyre. Tidligere hadde jeg kort, kjempestilig frisyre, men har ikke ork eller økonomi til å vedlikeholde noe sånt lengre ;)

Endret av UndrendeUllteppe

I dag er håret i strikk, jeg kurer det:)

Ellers varierer det, rett ned, i strikk, har en blomst i det, av og til krøller jeg det.

Men det blir veldig fort slitt, og jeg er dårlig på å klippe det.

Jeg har håpløst hår. Masse krøller som står til alle kanter.. Er liksom ikke så mye å gjøre med det :-p Men hvis jeg gidder å rette det ut ender det ofte fort i strikk, slitsomt å ha hår hengende ned. Noen ganger får jeg nok av bustehuekrøllene og klipper det helt kort, da må rettetanga frem hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...