Prøverpåentil Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Sliter med middagstips som inneholder kjøttdeig.. Annet enn spagetti eller lasagne.. Hjelp?
Annikenb Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Taco, Pita, Benløse fugler ell kjøttkaker:) Mye man kan lage ut av det altså!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #3 Skrevet 9. august 2012 Taco, Pita, Benløse fugler ell kjøttkaker:) Mye man kan lage ut av det altså! 1 steikt kjøttdeig sammen med purre og løk, legge det lagvis i en form sammen med potetmos. På toppen har jeg ost og så steiker jeg det i ovnen. Server med baguetter og salat. 2 Steikt kjøttdeig sammen med løk og ketchup. Lag pannekaker, fyll de med kjøttdeigblandingen, rull de sammen , legg de på stekebrett, strø ost over og stek i ovnen. Kan serveres med salat
Guttaboys Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 Tortilla med kjøttdeig og ost! Nam! Stek kjøttdeigen med tacokrydder. Legg tortilla i en ildfast form, legg kjøttdeigen over, og strø ost oppå. Putt i ovnen til osten har blitt gyllen. 15-20 min. Ha salat, rømme og salsasaus til. En annen twist på taco:)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #5 Skrevet 9. august 2012 Taco, pizza, pasta med kjøttdeigsaus og grønnsaker. Fyllt paprika med kjøttdeig og ris, gresk musaka, fyllte pannekaker,
☆☆☆ Skrevet 9. august 2012 #6 Skrevet 9. august 2012 Kjøttpai. Stek kjøttdeigen, bland med krydder og de grønnsakene du har lyst på. Legg i ildfast form og dekk med potetstappe eller butterdeig. Stek til toppen er gyllen og server med salat.
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 9. august 2012 #7 Skrevet 9. august 2012 Fylt squash!!! mmmmmm!!! del squashen i to på langs, skrap ut det myke innholdet. Stek kjøttdeig med løk og gjerne taco krydder. Fyll squashen, legg på ost og gratiner!! Super godt!!! Kanskje mest for de voksne men...
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 9. august 2012 #8 Skrevet 9. august 2012 Sist uke lagde jeg spicey kjøttboller med gresk salat til, det var kanongodt! Men ikke så barnevennlig da, så dette var noe bare mannen og jeg spiste på kveldstid. Blandet karbonadedeigen med ett egg, potetmel, salt, pepper, ingefær og vann som med vanlige kjøttboller og tilsatte i tillegg hvitløk, finhakket rødløk og finhakket chilli av ulike varianter. Salaten ble laget av salatblader, strimler av rødløk, masse tomat, reddiker og fetaost (egentlig hører ikke reddiker hjemme i gresk salat, men jeg elsker det, og så burde det vært oliven med, men det liker jeg ikke så godt). Mmmmm....
Mamma`n til turbo Skrevet 9. august 2012 #9 Skrevet 9. august 2012 I kveld skl jeg ha stekt karbonadedeig (med tacokrydder) oppå masse isbergsalat. Oppe der igjen tar jeg paprika, avocado, tomat og fetaost og en god skje rømme og salsa på toppen:-) sparer mange kalorier på å droppe tortilla/tacoskjell :-)
Bittelura Skrevet 14. august 2012 #10 Skrevet 14. august 2012 Stekt kjøttdeig med vårløk i grønn karrisaus, servert med ris. Stek kjøttdeig i soyaolje, skjær vårløk i ringer: tilsettes når kjøttet er nesten klart. Tilsett green curry paste (f.eks blue dragon på Meny)med litt soyaolje, blandes.. (vi liker det sterkt, så vi bruker 3 nesten toppede teskjeer.) Tilsett kokosmelk, la det småkoke 2min. Serveres med ris:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå