♫røverdøtreog♪røver Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Altså....uffameien, for en skuffelse! Var på føden for å sjekke blodtrykket, som heldigvis var fint, tok ul, og der satt vesleknotten.. Både setefødsel og keisersnitt skremmer meg, men velger ks hvis den ikke snur seg.. Nå fikk jeg liksom enda en ting å bekymre meg for.. Fikk satt en akupunkturnål i lilletåa - kan jo håpe fremdeles...sukk Beklager sutring, men blei så lei meg. Her trengs det noen oppmuntrende ord
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 9. august 2012 Forfatter #2 Skrevet 9. august 2012 Altså....uffameien, for en skuffelse! Var på føden for å sjekke blodtrykket, som heldigvis var fint, tok ul, og der satt vesleknotten.. Både setefødsel og keisersnitt skremmer meg, men velger ks hvis den ikke snur seg.. Nå fikk jeg liksom enda en ting å bekymre meg for.. Fikk satt en akupunkturnål i lilletåa - kan jo håpe fremdeles...sukk Beklager sutring, men blei så lei meg. Her trengs det noen oppmuntrende ord Er uke 38+1
Drammensjente Skrevet 9. august 2012 #3 Skrevet 9. august 2012 (endret) Vet ikke om jeg har noen oppmuntrende ord, men du er ikke alene... Her sitter også frøkna godt! Er 37+1. Har fått innvilget keisersnitt, men håper jo på spontan vending. Syns uansett det er tryggere med planlagt ks enn setefødsel som KAN ende med akutt ks. Ut må jo disse babisene uansett, så vi får prøve å glede oss til alt er over Endret 9. august 2012 av Drammensjente
Galadriel33 Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 Jeg også har en i seteleie, men jeg er bare 36+4. Skal inn på kontroll i uke 38. Håper at han har snudd seg innen den tid, men dersom ikke blir det KS. Opplevde akutt keisersnitt med førstemann og det er ikke noe jeg vil oppleve igjen. Heller planlagt enn setefødsel som kan ende opp i akutt KS. Tvi tvi for oss da:)
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 9. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2012 Ja, krysser fingrene for oss - seteleie er ikke noe gøy å tenke på altså. Jeg hadde forrige i sete til den dagen vi kjørte til ks-samtale Det var i uke 37. Håper denne også tar til fornuft. Blir fryktelig stressa av å uroe meg og kjenne etter...
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 9. august 2012 #6 Skrevet 9. august 2012 Husk at det kan gå veldig bra med setefødsel. Fødte slik selv for fjorten dager siden. Hadde bekymret meg og grått og prøvd alt de siste ni ukene av svangerskapet. Fikk kjempegod oppfølging og følte meg så trygg. Fødselen gikk som en drøm og alt var bra med tulla.
live09 Skrevet 9. august 2012 #7 Skrevet 9. august 2012 Her blir det også setefødsel. Hadde haste-ks med nr en og ønsker å gjøre alt for å unngå ks i det hele tatt denne gangen. Sjansen er jo der for at det blir ks uansett, men jammen er sjansen stor for at det ikke blir det og. Håper alle de små tar til vettet da og snur seg av seg selv:) Lykke til!
Celcius73 Skrevet 9. august 2012 #8 Skrevet 9. august 2012 Nå er jeg bare i uke 34 da...men veslejenta presterte å snu seg hele ganger ila en periode på 12 dager!!! Jeg er veldig spent på hvor vi ender opp. Håper hun finner ut at hodeleie er det mest fornuftige når det er på tide å bli født Håper også at alle de små tar til fornuften og snur seg rett vei Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå