Gå til innhold

Noen som ser en strek her?

Anbefalte innlegg

Er det noen flere enn meg som ser enn antydning til strek på denne testen?

Er på cd 44 nå og den lengste syklusen min har vært på 48 dager.

Mistet i SA i slutten av juni og har ikke fått tanta tilbake etter det.

Har mye mere utflod enn jeg har hatt noengang. Trøtt, hodepine, kløe(der nede) og fortsatt ikke noe tegn til at tanta er på vei.

Vil bare høre hva dere tenker om denne testen og symptomene mine :)

post-845987-0-07881900-1344519238_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143961298-noen-som-ser-en-strek-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja den kom vel på slutten av tidsfristen, men nå derimot er den nesten ikke synlig. Det kan vel kanskje være fordi den har tørket og at den blir svakere? Dessuten har jeg aldri hatt en graviditetstest som har vært blank tidligere og som har fått strek etter tidsfristen heller. Vet ikke hvor vanlig det er jeg?

Annonse

Jeg synes jeg ser en svak strek, ligner på de svake strekene jeg trodde jeg så selv på søndag og mandag på samme type test. I går og i dag derimot, så jeg ingen strek i det hele tatt, og fargen på utfloden tyder på at tr kommer i løpet av 2-3 dager.. Så eneste råd er vel å fortsette å teste, lykke til!

Ser to streker. Hadde også en slik svak strek forge uke. Gikk tre minutter før streken kom. Sterkere strek dagen etterpå. men enda litt svak. men såg streken veldig godt. Tok derfor en digital. som viste gravid 1-2. men dette var på ikm dagen. Tok en digital idag som viste 2-3 :) som stemmer med mine beregninge. er 4+4 idag :)

Takk folkens, håper virkelig på en sterkere strek selv.

De testene jeg har tatt tidligere har jo vært helt blendahvite uten sjans til å se en strek om jeg så ønsker det.

Fikk noe lignende av el smerter ikveld og tok derfor en el test som viste jeg for å være knallsterk og tok også en g-test til.

Kan se antydning til strek på den nå også, så må vel bare ta en ny imorra eller iløpet av helga

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...