Gå til innhold

Dere med refleks barn, hvordan er dem i forhold til søvn..

Anbefalte innlegg

Trur mini har dette og det er et mareritt til å få ungen til å sovne.. Er mye gulp i biblene som plager han ekstremt. Kremter, harker og hikster ekstremt etter måltid som igjen fører til store plager som gjer at han ikkje sovner som går over til overtrøtte baby.. Eg er helt på felgen nå og veit ikkje meir eg kan gjere.. Og når sluttet dette?

Fortsetter under...

Vår jente har stille refluks, ikke mye gulping, men episoder med pustevansker. Hun er snart 6mnd og det er mye bedre nå. Vi har ikke hatt lignende søvnproblemer, men hun sov veldig urolig i starten og fikk slike anfall. fikk på sykehusey beskjed om at hun skulle ligge med hodeenden på sengen hevet. Har nå bygd opp med bøker under bena og håndkler under madrassen. Dette har hjulpet mye.

Lykke til, og god bedring :-)

Hei :0)

Jeg har en sønn som nå er 4 år som har slitt med reflux. Han gulpet heller ikke så mye og gikk ikke ned i vekt så jeg brukte lang tid på at legene skulle sjekke ham. han hostet veldig mye og søvnen hans ble dårlig fra 4 mnd alder, da våknet han HVER time..... Da trodde jeg at jeg skulle gå på veggen til slutt!!!

Men tilslutt fikk jeg kranglet meg til en ph måling av magesekken hans når han var 8 mnd og han har gått på medisiner siden.

men utenom medisinen så hevet vi hodeenden av senga hans 10 cm tror jeg det var. han fikk ikke mm eller mme på natta så ble vi anbefalt å være forsiktig med melkeprodukter og juice....

Lykke til, nattesøvn er viktig for stor og liten :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...