Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må bare dele til alle dere som enda mangler en spire.

Jeg er 13 uker i dag:D Etter 6 år med prøving, 1 operasjon, og 1 år med ivf gikk det endelig i boks for oss. Dagen før min 26 års dag fikk jeg satt inn de to eneste eggene som ble befruktet på 3. ferskforsøk.

2 uker etterpå fikk jeg positiv graviditetstest, og nå, nå er jeg 13 uker på vei med 1 liten baby som spreller som bare det:D

Det er ganske fantastisk at det med hjelp av teknologien går ant å overvinne at naturen har gjort det umulig å bli gravid på egenhånd.

Tenk at jeg og mange av oss får oppleve å bære frem vårt/våre egne barn til tross for alle hindringene:D

Jeg vet det er mange tårer og tunge dager før mange av oss endelig sitter med en liten spire i magen, men vet at det er verdt det.

ønsker dere alle lykke lykke til videre, og hold ut.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143961289-tenk-jeg-er-13-uker-i-dagd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulere med 13 uker, er selv 13 uker på vei etter ett ivf og 4 fryseforsøk, vært prøvere i nesten 9 år før endelig spiren vår satt.

så jeg er enig, etter mange tårer og tunge tårer kommer spiren.

en stor klem til deg sjerks, jeg har samme nick inne på ønskebarn.. ;)

Så kjekt å høre, gratulerer så mye:) det hjelper å høre at andre har fått det til:) det går faktisk an:) takk og pris for at vi lever i dette århundret:) det er ikke så mange år siden de beg. Med ivf! Vi er heldige uansett, vi får hjelp :) masse lykke til videe:)

Så bra at alt går fint med dere!! Skulle vært i februargjengen jeg også, men i går testet jeg positivt igjen! To mnd etter SA, et lite hjemmelaget mirakel <3 det var tydeligvis en graviditet, dog en kort en, som skulle til for å få kroppen på rett kjøl:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...