Gå til innhold

Da takker jeg for meg her inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere har et liv dere som spår oss mase kjerringer! :)

Men nå tror jeg rett og slett ikke jeg gidder legge ut om ting og tang her inne til dere, i håp om å bli spådd.

Vet det ikke er alle dere ser noe på, men da hadde det faktisk vert greiere å fått et svar som: Beklager jeg fikk ikke noe opp på deg eller noe slik.

Nå er jeg jo hormonell og helt på jordet. Men må innrømme at når jeg skriver innlegg og ingen svarer, mens de over meg og under meg får svar så blir jeg litt "deppet". At infoen jeg gir dere får dere til å tenke «Nei dette gidder ikke jeg ta meg tid til»

Så tusen takk for meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Så synd du føler det slik! Jeg personlig spår nå bare de som spør meg eller sender meg pm. Det er egentlig ikke noe galt med andre men de som spør meg spesifikt prioriterer jeg!

Hvis du vil kan du sende meg en pm, så skal jeg prøve å se på dg de nærmeste dagene:) da slipper du også å føle at du må utlevere deg selv og jeg føler meg litt friere!

Lykke til!

Skrevet

Hvis du har spurt om "når føder jeg" så skjønner jeg at du ikke så lett blir spådd, for det er viktigere ting i verden, de som lurer på når de blir gravide blir kanskje litt prioritert! Har du linker til spørsmålene dine så kan vi få det bekreftet?

Skrevet

Det er jeg som har spurt om når jeg føder. ikke HI. Jeg lurer på om noen ser noe i og med at jeg ble tatt på senga i uke 31 sist og da var førstegangs. Det viktigste er at babyen er frisk selvsagt men med så tette ultralyder og kontroller som jeg har vet jeg det. Da må jeg vel få lure på andre ting? Selvsagt er jeg spent.

Skrevet

Hva har du spurt om da HI?

Veldig konkrete ting som antall barn, og om du føder på termin er veldig vanskelig å svare på. Jeg personlig øver meg med tarot, og de kommer ikke akkurat med konkrete datoer. ;)

Skrevet

Veldig konkrete ting som antall barn, og om du føder på termin er veldig vanskelig å svare på. Jeg personlig øver meg med tarot, og de kommer ikke akkurat med konkrete datoer. ;)

Jeg har vell spurt om det samme som de andre her inne :)

Kjønn, fødsel (Mtp hvordan forrige fødsel gikk føre seg )

Forstår jo at dere kanskje "prioriterer" de som vil ha barn, begynner å miste litt motet :(

Men så er det oss som er gravide da, fulle i hormoner og kunne vell egentlig tenke oss å vite forløpet på hele graviditeten og fødselen til punkt og prikke :P

Som jeg skriver, jeg har FULL forståelse for dere som tar av deres private tid til å gi oss et "lys" i mørket, en liten peiker :)

Og jeg setter så utrolig pris på de som faktisk har prøvd seg på meg med kjønn og fødsel før/etter termin :)

Det jeg tenker mest på oppi alt dette er til bunn å grunn om denne fødselen jeg har i vente skjer naturlig(vaginal), fort/langdradd, uten sykdom i bildet og starter av seg selv.

Dette har jeg lurt på hær for å prøve å roe meg selv litt ned. Dette er jo ikke noe en jordmor kan svare på, så søker "trøst" i dere med en spesiell gave, og vet at det er vanskelige spørsmål å stille! :/

Håper virkelig ikke jeg har irritert noen med dette innlegget :(

HI

Skrevet

Jeg har vell spurt om det samme som de andre her inne :)

Kjønn, fødsel (Mtp hvordan forrige fødsel gikk føre seg )

Forstår jo at dere kanskje "prioriterer" de som vil ha barn, begynner å miste litt motet :(

Men så er det oss som er gravide da, fulle i hormoner og kunne vell egentlig tenke oss å vite forløpet på hele graviditeten og fødselen til punkt og prikke :P

Som jeg skriver, jeg har FULL forståelse for dere som tar av deres private tid til å gi oss et "lys" i mørket, en liten peiker :)

Og jeg setter så utrolig pris på de som faktisk har prøvd seg på meg med kjønn og fødsel før/etter termin :)

Det jeg tenker mest på oppi alt dette er til bunn å grunn om denne fødselen jeg har i vente skjer naturlig(vaginal), fort/langdradd, uten sykdom i bildet og starter av seg selv.

Dette har jeg lurt på hær for å prøve å roe meg selv litt ned. Dette er jo ikke noe en jordmor kan svare på, så søker "trøst" i dere med en spesiell gave, og vet at det er vanskelige spørsmål å stille! :/

Håper virkelig ikke jeg har irritert noen med dette innlegget :(

HI

Jeg personlig svarer på innlegg som jeg føler jeg blir tiltrukket av, og som ikke er altfor konkrete med tanke på tid og liknende. Og "føder jeg på termin"-spørsmål svarer jeg aldri på.

Er også litt random. ;)

Men send meg gjerne en PM med litt mer info om deg, så skal jeg legge kort for deg så godt jeg kan ila morgendagen. Akkurat nå er jeg for trøtt og ufokusert :)

-Spåfuglen- :)

Gjest Løvemusene
Skrevet (endret)

Jeg kan bruke runene og prøve å bistå med tidspunkt Fuglefrø..

Kan jeg få termindato??

Endret av Løvemusen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...